trollemor;o) Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Har hørt så mye om Pardise Hotel at i dag måtte jeg se på det. Jeg er sjokkert over det jeg ser....!!! Stakkars Margrethe. Det som er fint for henne er jo at ho fremstår som en sterk og redelig jente på TV. Det er mer enn en kan si om de andre jentene.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Vi så også på det i går for min kjære ville se hva dette var for noe. Herregud for noen kvinnfolk!!! Vi satt bare og måpte - for en oppførsel!? "Skoene dine matcher ikke engang!" Hadde noen skjelt ut meg med den setningen hadde jeg aldri mer klart å ta dem alvorlig samme hva de hadde sagt gitt. *Himler med øynene* Håper de skjemmes når de ser seg selv på tv nå i ettertid, men det har de vel ikke vett nok til. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 Vi så også på det i går for min kjære ville se hva dette var for noe. Herregud for noen kvinnfolk!!! Vi satt bare og måpte - for en oppførsel!? "Skoene dine matcher ikke engang!" Hadde noen skjelt ut meg med den setningen hadde jeg aldri mer klart å ta dem alvorlig samme hva de hadde sagt gitt. *Himler med øynene* Håper de skjemmes når de ser seg selv på tv nå i ettertid, men det har de vel ikke vett nok til. De bør skjemmes ja...Hvis ikke har de problemer med ett eller annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.