Gå til innhold

Salt til håret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har hørt om noe slikt salt man kan ha i håret sånn at det blir tykkere? Det er ikke saltvannsspray men noe fra en boks.

Håper på svar.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det bruker frisøren min av og til. Tidligere var det på spray, nå sist var det "pudder" fra en liten boks. Håret blir fint, og det skal være helt uskadelig, men ulempen er at det blir veldig tungt å gre etterpå (og slik tung greing vil jeg anta sliter på håret).

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker osis dust-it powder, men det er vel ikke salt? Det gir hvertfall masse volum :o)

også en mor
Skrevet

Dette er de jeg har hørt om

http://www.lookfantastic.com/hair/osis/osis-creatives/osis-dust-it-mattifying-powder.html

http://www.tonebrustuen.com/?p=557

Jeg har prøvd den første, og håret blir litt "trått" og får tekstur og hold.

Er happy for at jeg klikket på linken om dust-it.

ENDELIG en forklaring på bruk som er "brukandes" ;)

''Directions of use:

* Sprinkle small amount of powder into your palms and rub together.

* Rake through dry hair and lift into style for a matt finish and natural touch.''

Takk! :)

Gjest minnah
Skrevet

Er happy for at jeg klikket på linken om dust-it.

ENDELIG en forklaring på bruk som er "brukandes" ;)

''Directions of use:

* Sprinkle small amount of powder into your palms and rub together.

* Rake through dry hair and lift into style for a matt finish and natural touch.''

Takk! :)

Det var da så lite.. ;o)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bruker osis dust-it powder, men det er vel ikke salt? Det gir hvertfall masse volum :o)

Det gjør jeg også...den er super!!

Skrevet

Me to, den er genial! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...