Gå til innhold

Paradise Hotel igjen

Gjest Litt flau fordi jeg følge med

Anbefalte innlegg

Gjest Litt flau fordi jeg følge med
Skrevet

Noen flere som tør å innrømme at de følger med på Paradise Hotel?

Jeg gjør det. Og jeg er faktisk mere enn 20 år...

Og hva synes dere isåfall om det som skjedde igår?

Jeg synes det var helt på sin plass at programledelsen grep inn og stoppet og straffet mobberne.

Det som har foregått der den siste uka er helt horribel oppførsel fra mennesker som burde være voksne nok til å vite bedre.

Så jeg må innrømme at jeg følte en viss skadefryd ved å se ansiktsutrykkene til detagerne når programlederen brøt inn og satte dem på plass.

Skulle helst sett at Lene gikk fremfor Nanna. Men det ble jo avgjort ganske tilfeldig.

Håper dette var en oppvekker for de andre deltagerne også. Og at Lene mister den statusen hun tydeligvis har hatt.

Skrevet

Så du tror at de som sier at de ikke ser på Paradise Hotel, egentlig gjør det, men tør ikke å innrømme det? :-)

Hehe, nei helt ærlig - jeg ser ikke på. Men det er ikke akkurat hva slags TV-programmer jeg ser på, som er avgjørende for om jeg skammer meg eller ikke...

Gjest Litt flau fordi jeg følger med
Skrevet

Så du tror at de som sier at de ikke ser på Paradise Hotel, egentlig gjør det, men tør ikke å innrømme det? :-)

Hehe, nei helt ærlig - jeg ser ikke på. Men det er ikke akkurat hva slags TV-programmer jeg ser på, som er avgjørende for om jeg skammer meg eller ikke...

Vel, det gir jo ikke akkurat noen høy status å inrømme at man lar seg engasjere i søppel tv.

Spesielt ikke her inne på DOL, hvor det figurerer mange prektige mennesker med politisk korrekte oppfatninger..

Man dømmes nok lettere her inne enn i RL

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har zappet litt nysgjerrig innom i ny og ne, men følger ikke med, og kjenner ikke navnet på mange av deltakerne, nei :-).

Utrolig tåpelig program med enda tåpeligere deltakere, men kan skjønne at det kan virke litt som en magnet likevel, når man først har begynt å følge med.

Gjest ViViola
Skrevet

Nei, jeg følger ikke med på den serien. Ei heller på andre serier som krampelager konflikter og ikke tilbyr seerne noe annet enn intriger og doiser.

Av seriene i konseptet reality er det vel bare 71 grader nord jeg har fulgt mer enn èn sesong. Der legges vekt på innsats og de _gjør_ faktisk noe, ikke bare er på TV.

Når det er sagt, så ser jeg ikke ned på folk som følger med på TV-serier jeg selv ikke liker. Har gode venninner som følger med på Paradise Hotel, Ungkaren og forsåvidt andre serier som jeg ikke hæler, men det er jo helt greit. Jeg ser på CSI, Criminal Minds og Sporløst forsvunnet - ikke direkte høyverdig kultur det heller.

Uten blygsel og uten å bli flau innrømmer jeg lett at jeg leser om serien i avisene, så jeg får jo med meg hva som skjer. Og det er mer enn nok, kjenner jeg.

Skrevet

Kommer gårsdagens episode i reprise? Kunne tenkt meg å se reaksjonen ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Kommer gårsdagens episode i reprise? Kunne tenkt meg å se reaksjonen ;)

Du kan vel se det hele på web-TV (TV3.no), tror jeg...;)

Skrevet

Du kan vel se det hele på web-TV (TV3.no), tror jeg...;)

Aha, får prøve det! Må vente til eldstejenta er i seng. Hun lurer nok på om det har klikka for meg når jeg begynner å se PH på web-tv ;-P

Skrevet

Hm... Det må jeg få med meg. Har sett på litt til og fra. Godt at programlederen tok tak i det da. Av det lille jeg har sett har jeg syntes at Lene stadig har kjefta på noen. Så jeg har ikke helt skjønt hvorfor ho er så populær der inne...

Gjest Litt flau fordi jeg følger med
Skrevet

Hm... Det må jeg få med meg. Har sett på litt til og fra. Godt at programlederen tok tak i det da. Av det lille jeg har sett har jeg syntes at Lene stadig har kjefta på noen. Så jeg har ikke helt skjønt hvorfor ho er så populær der inne...

Nei, det har irritert meg også!

Lene har fått så ufortjent mye credit der inne, i forhold til hvordan hun fremstår som baksnakkende og usympatisk.

Saken er nok at hun er såpass manipulerende at folk ikke tør annet enn å jatte med henne, i redsel for å bli frosset ut eller baksnakket selv.

Vi ser riktignok bare bruddstykker av hendelser som er klippet og limt.

Men i hennes tilfeller tviler jeg på at det finnes nok positivt til å nyansere alt det stygge og onskapsfulle hun har sagt og gjort.

Gjest tv-slave
Skrevet

Jeg er kjempeengasjert. Tar opp hvis jeg ikke rekker å se det. Og jeg er rundt 50 år....

Fulgte med på den danske også i fjor, da tok jeg opp alle jeg gikk glipp av mens jeg var på ferie. :))

Men - jeg diskuterer ikke serien i matpausen akkurat.

I går hadde jeg virkelig vondt av Margrethe, det var like før hun knakk helt sammen, så det var godt det ble stoppet.

For øvrig irriterer jeg meg over at utstemte deltakere kan komme tilbake.

Skrevet

Lene har fått så ufortjent mye credit der inne, i forhold til hvordan hun fremstår som baksnakkende og usympatisk.

Saken er nok at hun er såpass manipulerende at folk ikke tør annet enn å jatte med henne, i redsel for å bli frosset ut eller baksnakket selv.

Men i hennes tilfeller tviler jeg på at det finnes nok positivt til å nyansere alt det stygge og onskapsfulle hun har sagt og gjort.

Det er ikke så godt å si åssen det egentlig er der inne nei. Er nok litt spesiell situasjon som er styrt litt av tv-selskapet også. Men det overrasker meg stadig åssen voksne folk kan oppføre seg..

Gjest tv-slave
Skrevet

I grunnen er det virkeligheten vi ser i et sterkt forsterket perspektiv. Det at ingen likte mobbinga men ingen var tøff nok til å si ifra er jo helt typisk.

*du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv*

Gjest iihggv
Skrevet

Jeg ble overrasket da jeg så at Lena var psykologistudent. Men jeg har erfart at til og med lærere kan være mobbere, så jeg burde jo ikke være overrasket.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg ble overrasket da jeg så at Lena var psykologistudent. Men jeg har erfart at til og med lærere kan være mobbere, så jeg burde jo ikke være overrasket.

Alle mennesker kan være potensieller mobbere i en gitt situasjon, tror jeg. Det som skuffer aller mest, er alle de som står rundt og _ikke_ tar mobbeofferet i forsvar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...