Gå til innhold

Oppvekst

Gjest Undrende tjei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en god oppvekst og det tror jeg ungene mine har også.

Var på konferansetime med den yngste her om dagen og hennes lærer har hatt de to eldste også og husker dem godt. Hun sa: - Dere tror jeg har gjort en god jobb med ungene deres.

Det var dagens selvskryt ;o)

Så utrolig bra tilbakemelding å få! Det er sånt man bare må ta til seg altså. :)

Gjest ViViola
Skrevet

Underveis i barne- og ungdomsårene kan jeg ikke si at jeg husker å ha synes livet var ille, selv om min grymme stefader var av uvanlig (ondskapsfull) type.

I voksen alder ser jeg jo at det var mye, mye galt hos oss, men vi trodde jo det skulle være slik. Jeg ble nok også skånet endel fram til jeg fikk småsøsken rett før tenåra.

Oppveksten min har formet meg til det mennesket jeg er, på godt og vondt. Endel snåle fakter greide jeg å kvitte meg med selv, andre har jeg fått hjelp av venner og mannen min til å innse. I dag tror jeg ikke det er så mye som preger meg utad, men jeg er utrolig bevisst på endel ting i forhold til ungene og ekteskapet vårt.

Skrevet

Jeg hadde en god oppvekst, med en høyst tilstedeværende mor og en noe mer tilbaketrukket far. Vi hadde ingen materiell overflod, men var med på alt mulig og ble skysset hit og dit likevel. Vi ungene var nok 'mammas prosjekt', og jeg husker at hun snakket om at hun ville gi oss de mulighetene hun selv ikke hadde opplevd å få. Vi hadde derfor få plikter ut over å gjøre skolearbeidet skikkelig.

Skrevet

Jeg har hatt en god oppvekst og det tror jeg ungene mine har også.

Var på konferansetime med den yngste her om dagen og hennes lærer har hatt de to eldste også og husker dem godt. Hun sa: - Dere tror jeg har gjort en god jobb med ungene deres.

Det var dagens selvskryt ;o)

Deilig å få sånne tilbakemeldinger :-)

Fikk en sånn selv her om dagen, lærerene til 1 klassingen vår hadde snakket sammen og var så imponert over at en familie kunne ha 3 så flotte og hyggelige unger.

Føler man får godt betalt for oppdragerjobben da :-)

Gjest Villniss
Skrevet

Ja, i den forstand at jeg og søskna mine aldri manglet noe materielt.

Foreldrene mine gjorde så godt de kunne innenfor deres muligheter. Mer vil jeg ikke si om den saken ;-)

Skrevet

Ja, jeg vil si jeg har hatt en god oppvekst. Ville aldri byttet.

:0)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Deilig å få sånne tilbakemeldinger :-)

Fikk en sånn selv her om dagen, lærerene til 1 klassingen vår hadde snakket sammen og var så imponert over at en familie kunne ha 3 så flotte og hyggelige unger.

Føler man får godt betalt for oppdragerjobben da :-)

''Føler man får godt betalt for oppdragerjobben da :-)''

Ja, det er nettopp det. Da vet man at man må ha gjort noe riktig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...