siddisen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 PC'en min har ingen problem med å vise videosnutter på youtube.com, men ikke på f.eks. vg.no. På vg.no vises den reklamen som kommer i forkant, men etter det står det "stopped" nederst til høyre i skjermbildet. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse dette. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Har du rask nok nett-tilgang? Tidligere kunne jeg uten problemer se youtube på det billigste Canal Digital-abonnementet, men ikke filmene på vg og slett ikke web-tv. Etter å ha oppgradert abonnementet så går alt så meget bedre! ) 0 Siter
siddisen Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 Har du rask nok nett-tilgang? Tidligere kunne jeg uten problemer se youtube på det billigste Canal Digital-abonnementet, men ikke filmene på vg og slett ikke web-tv. Etter å ha oppgradert abonnementet så går alt så meget bedre! ) Hmm.. kanskje det er årsaken. Det må jeg sjekke. Takk-takk 0 Siter
Gjest har lite peiling sånn egentlig Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Har du rask nok nett-tilgang? Tidligere kunne jeg uten problemer se youtube på det billigste Canal Digital-abonnementet, men ikke filmene på vg og slett ikke web-tv. Etter å ha oppgradert abonnementet så går alt så meget bedre! ) Bruker du firefox? Hos meg måtte jeg endre innstillingene for å se vg.tv (youtube og annet gikk helt fint) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.