Gå til innhold

Til de som er mer datakyndige enn meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

PC'en min har ingen problem med å vise videosnutter på youtube.com, men ikke på f.eks. vg.no. På vg.no vises den reklamen som kommer i forkant, men etter det står det "stopped" nederst til høyre i skjermbildet. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse dette.

Skrevet

Har du rask nok nett-tilgang? Tidligere kunne jeg uten problemer se youtube på det billigste Canal Digital-abonnementet, men ikke filmene på vg og slett ikke web-tv. Etter å ha oppgradert abonnementet så går alt så meget bedre! :o)

Skrevet

Har du rask nok nett-tilgang? Tidligere kunne jeg uten problemer se youtube på det billigste Canal Digital-abonnementet, men ikke filmene på vg og slett ikke web-tv. Etter å ha oppgradert abonnementet så går alt så meget bedre! :o)

Hmm.. kanskje det er årsaken. Det må jeg sjekke. Takk-takk :)

Gjest har lite peiling sånn egentlig
Skrevet

Bruker du firefox? Hos meg måtte jeg endre innstillingene for å se vg.tv (youtube og annet gikk helt fint)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...