Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• laban

4

• morsan

3

• nick

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest kaller meg det jeg vil
Skrevet

Er ikke det veldig ungt?

Jeg er en førtiårsdoler ;)

Skrevet

10 år? Bare småungen med andre ord. I august er jeg en 12-årsdoler. Er ikke sikker på om det er noe å skryte av forøvrig...

Skrevet

Er ikke det veldig ungt?

Jeg er en førtiårsdoler ;)

*knegg*

Skrevet

Var 10 år i fjor, om jeg tar med "den mørke middelalderen".

Skrevet

10 år? Bare småungen med andre ord. I august er jeg en 12-årsdoler. Er ikke sikker på om det er noe å skryte av forøvrig...

Har dol eksistert så lenge? I 99 var det Dr Anker som styrte, da var DOL oransje, og folk fikk hodepine og utslett da den ble rød.

Kanskje vi skal kalle oss orasjedolere, ta på oss lue og gå i russetog?

Skrevet

Jeg kom inn her i 1999, hadde et annet nick da, men skiftet for et par år siden!

Skrevet

Har dol eksistert så lenge? I 99 var det Dr Anker som styrte, da var DOL oransje, og folk fikk hodepine og utslett da den ble rød.

Kanskje vi skal kalle oss orasjedolere, ta på oss lue og gå i russetog?

DOL startet opp høsten 1996 og jeg oppdaget stedet i august 1997 via et reklamebanner i dagbladet.no. :o) Anker startet opp dol i sin tid ja - husker den omleggningen av farger ja! *hehe*

Skrevet

Jeg også...

Vært her 10 år og noen måneder nå.

Ikke så veldig aktiv, men kikker innom sånn passe jevnlig.

Skrevet

DOL startet opp høsten 1996 og jeg oppdaget stedet i august 1997 via et reklamebanner i dagbladet.no. :o) Anker startet opp dol i sin tid ja - husker den omleggningen av farger ja! *hehe*

Jeg fikk PC i -99, søkte på "sex" og havnet på det som da het sex og samliv på DOL. Ikke akkurat det jeg lette etter så hvorfor jeg ble her vet jeg ikke. Jeg har aldri vært i nærheten av å få orgasme av DOl.

Skrevet

vel. Eg er en 12 års doler eg også, men skiftet nick underveis.

Skrevet

Jeg er! Fant DOL da jeg ventet tvillinger våren 99.

Skrevet

*Rekker opp hånda* Fant stedet høsten '98, men begynte ikke vanke her ordentlig før våren '99 :)

Skrevet

Hva som enn gjør deg lykkelig;)

Skrevet

Hmf, jeg trodde jeg begynte å bli veteran, men jeg har bare vært her i 9 år...

Gjest trassedoler
Skrevet

Jeg når snart dolpuberteten jeg. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er her, men jeg er nå det.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg er nok det, men ikke før i august:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...