Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jeg i fjor.

Jeg også!

:-)

Da hadde vi PCen på gjesterommet, og et skikkelig sirup-oppringings-modem. Kunne gå og hente meg en kopp kaffe på tiden det tok å trykke på enter til jeg fikk noe fram på skjermen.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• laban

4

• morsan

3

• nick

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest minnah
Skrevet

Jeg også!

Da hadde vi PCen på gjesterommet, og et skikkelig sirup-oppringings-modem. Kunne gå og hente meg en kopp kaffe på tiden det tok å trykke på enter til jeg fikk noe fram på skjermen.

Verdt å vente på ;o)

Skrevet

Jeg er faktisk her på 11. året. Ikke alltid like aktiv, men i noen perioder mer enn andre perioder. Skriver eller svarer ikke på så mange innlegg selv, men leser mye her.

Skrevet

Jeg er tiårsdoler i år (0:

Det er ikke mange dagene i denne 10 års perioden jeg ikke har vært innom. Fikk barn i -99 og søkte på nettet og DOL kom da opp. Etter det ble det en av mine faste sider. Har ikke tenkt å gi meg.

Skrevet

Jeg tror også jeg har vært her i ca 10 år. Jeg husker iallefall at jeg ikke hadde vært her i så mange måneder før jeg gledet meg til å fortelle doler'ne at jeg var gravid igjen, og i høst er det 10 år siden jeg ble gravid med mitt andre barn ;)

Skrevet

Jeg er !!!!

Eldstemann fyller ti neste uke, og jeg oppdaget DOL da jeg var gravid med ham :-)

Skrevet

Guri, jeg er imponert over at dere til og med vet antall år. Dol har visst satt tydelige spor

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg fikk PC i -99, søkte på "sex" og havnet på det som da het sex og samliv på DOL. Ikke akkurat det jeg lette etter så hvorfor jeg ble her vet jeg ikke. Jeg har aldri vært i nærheten av å få orgasme av DOl.

Åh, det gamle hore-madonna-komplekset!

Det er jo enkel psykologi, min gode nick. Porrsidene er de du boltrer deg i og har det moro med, mens DOL er den masete, prektige kjerringa du gifter deg med - nå på tiende året.

Djiiis, for en klisjé du er. ;o)

(tør ikke tenke på hva det sier om oss)

Skrevet

Jeg oppdaget dol først i 1998, og har vært her i perioder. Det er mye lengere perioder hvor jeg ikke har vært her, og jeg bruker ikke fast nick.

Skrevet

Husker ikke når jeg først var her, men det er garantert godt over 10 år siden.

Skrevet

Det er faktisk akkurat 10 år siden jeg først oppdaget dol :-)

Skrevet

Jeg er !!!!

Eldstemann fyller ti neste uke, og jeg oppdaget DOL da jeg var gravid med ham :-)

Vi er av samme årgang (av samme årsak :-)

Skrevet

Jeg har vært her siden '98, så det blir 11 år det da:-)

Skrevet

Jeg er tiårsdoler i år (0:

Det er ikke mange dagene i denne 10 års perioden jeg ikke har vært innom. Fikk barn i -99 og søkte på nettet og DOL kom da opp. Etter det ble det en av mine faste sider. Har ikke tenkt å gi meg.

Tror veldig mange har dumpet inn her under svangerskap eller spedbarnsperioden, jeg vet nemlig hvor lenge jeg har vært her pga alderen til datteren min:-)

Skrevet

Husker ikke helt, men i hvert fall mer enn 10 år:-)

Skrevet

Jeg kom i 1998, som flere andre her.

Tror det var på sensommeren. Jeg rakk i hvert fall å få med meg at Lillemus fikk sitt eldste barn.

Gjest Villniss
Skrevet

Jeg kom i 1998, som flere andre her.

Tror det var på sensommeren. Jeg rakk i hvert fall å få med meg at Lillemus fikk sitt eldste barn.

Det gjorde jeg også. Mye styr med ham, stakkars liten. Så jeg har nok vært her til og fra under litt ulike signaturer siden den gang, ja.

Husker som sagt Lillemus, og Tjorven, Spenning, Beinet, Gemini bl.a. (Hjelpe meg gjerne med flere!) Og Christian Anker, da. :-)

Tror faktisk at av alle nick her i denne tråden som sier de har vært her like lenge som jeg, så er vel "Lillemus" det mest trofaste? De fleste bytter underveis, inkludert megselv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...