AAA Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Det var jeg i fjor. Jeg også! :-) Da hadde vi PCen på gjesterommet, og et skikkelig sirup-oppringings-modem. Kunne gå og hente meg en kopp kaffe på tiden det tok å trykke på enter til jeg fikk noe fram på skjermen. :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg også! :-) Da hadde vi PCen på gjesterommet, og et skikkelig sirup-oppringings-modem. Kunne gå og hente meg en kopp kaffe på tiden det tok å trykke på enter til jeg fikk noe fram på skjermen. :-) Verdt å vente på ;o) 0 Siter
Janna Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg er faktisk her på 11. året. Ikke alltid like aktiv, men i noen perioder mer enn andre perioder. Skriver eller svarer ikke på så mange innlegg selv, men leser mye her. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg er tiårsdoler i år (0: Det er ikke mange dagene i denne 10 års perioden jeg ikke har vært innom. Fikk barn i -99 og søkte på nettet og DOL kom da opp. Etter det ble det en av mine faste sider. Har ikke tenkt å gi meg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg tror også jeg har vært her i ca 10 år. Jeg husker iallefall at jeg ikke hadde vært her i så mange måneder før jeg gledet meg til å fortelle doler'ne at jeg var gravid igjen, og i høst er det 10 år siden jeg ble gravid med mitt andre barn 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg er !!!! Eldstemann fyller ti neste uke, og jeg oppdaget DOL da jeg var gravid med ham :-) 0 Siter
3stakk Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Guri, jeg er imponert over at dere til og med vet antall år. Dol har visst satt tydelige spor 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg fikk PC i -99, søkte på "sex" og havnet på det som da het sex og samliv på DOL. Ikke akkurat det jeg lette etter så hvorfor jeg ble her vet jeg ikke. Jeg har aldri vært i nærheten av å få orgasme av DOl. Åh, det gamle hore-madonna-komplekset! Det er jo enkel psykologi, min gode nick. Porrsidene er de du boltrer deg i og har det moro med, mens DOL er den masete, prektige kjerringa du gifter deg med - nå på tiende året. Djiiis, for en klisjé du er. ;o) (tør ikke tenke på hva det sier om oss) 0 Siter
Gjest Vavva Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg oppdaget dol først i 1998, og har vært her i perioder. Det er mye lengere perioder hvor jeg ikke har vært her, og jeg bruker ikke fast nick. 0 Siter
tusseline Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Husker ikke når jeg først var her, men det er garantert godt over 10 år siden. 0 Siter
Tonette Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Det er faktisk akkurat 10 år siden jeg først oppdaget dol :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg er !!!! Eldstemann fyller ti neste uke, og jeg oppdaget DOL da jeg var gravid med ham :-) Vi er av samme årgang (av samme årsak :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg har vært her siden '98, så det blir 11 år det da:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg er tiårsdoler i år (0: Det er ikke mange dagene i denne 10 års perioden jeg ikke har vært innom. Fikk barn i -99 og søkte på nettet og DOL kom da opp. Etter det ble det en av mine faste sider. Har ikke tenkt å gi meg. Tror veldig mange har dumpet inn her under svangerskap eller spedbarnsperioden, jeg vet nemlig hvor lenge jeg har vært her pga alderen til datteren min:-) 0 Siter
Speak Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Husker ikke helt, men i hvert fall mer enn 10 år:-) 0 Siter
laban Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg kom i 1998, som flere andre her. Tror det var på sensommeren. Jeg rakk i hvert fall å få med meg at Lillemus fikk sitt eldste barn. 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg kom i 1998, som flere andre her. Tror det var på sensommeren. Jeg rakk i hvert fall å få med meg at Lillemus fikk sitt eldste barn. Det gjorde jeg også. Mye styr med ham, stakkars liten. Så jeg har nok vært her til og fra under litt ulike signaturer siden den gang, ja. Husker som sagt Lillemus, og Tjorven, Spenning, Beinet, Gemini bl.a. (Hjelpe meg gjerne med flere!) Og Christian Anker, da. :-) Tror faktisk at av alle nick her i denne tråden som sier de har vært her like lenge som jeg, så er vel "Lillemus" det mest trofaste? De fleste bytter underveis, inkludert megselv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.