Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Det jubileet ble "feiret" for noen år siden, ja, jeg er en av de virkelige "veteranene". Fant DOL via en gravid venninne i 1996.

:-)

Gratulerer - 10-årsnåla kommer vel i posten! :-)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• laban

4

• morsan

3

• nick

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er !!!!

Eldstemann fyller ti neste uke, og jeg oppdaget DOL da jeg var gravid med ham :-)

Den "Vi som har et DOL-barn fra 1999"-gruppa er ganske stor her

tror

Gjest Villniss
Skrevet

tror

Hvor er så den gruppa? (Hvis du mener seriøst da og ikke tullete?) Har ikke fått med meg det, jeg. Jeg har også et barn født i 1999. :-)

Skrevet

Hvor er så den gruppa? (Hvis du mener seriøst da og ikke tullete?) Har ikke fått med meg det, jeg. Jeg har også et barn født i 1999. :-)

Det er ingen gruppe i den forstand, men det er ganske mange som fremdeles er aktive her, som var gravide i 1998 / 99.

Jeg vet ikke hva slags nick du hadde da, jeg har aldri skiftet.

Jeg tittet litt her etter å ha funnet siden da jeg søkte litt rundt etter en ganske traumatisk sponanabort sommeren 1997. Så kom jeg tilbake da jeg var gravid igjen året etter - og han ble født i mars -99.

Tiden går, min eldste setter på seg russelua om noen dager...

Skrevet

Jeg kom i 1998, som flere andre her.

Tror det var på sensommeren. Jeg rakk i hvert fall å få med meg at Lillemus fikk sitt eldste barn.

Og han er født i september 98. :o)

Skrevet

Det gjorde jeg også. Mye styr med ham, stakkars liten. Så jeg har nok vært her til og fra under litt ulike signaturer siden den gang, ja.

Husker som sagt Lillemus, og Tjorven, Spenning, Beinet, Gemini bl.a. (Hjelpe meg gjerne med flere!) Og Christian Anker, da. :-)

Tror faktisk at av alle nick her i denne tråden som sier de har vært her like lenge som jeg, så er vel "Lillemus" det mest trofaste? De fleste bytter underveis, inkludert megselv.

Jeg byttet litt på i begynnelsen, hadde 2-3 nick jeg vekslet på å bruke, men etter bare kort tid ble det bare Lillemus. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er vel 10-11 år siden jeg var her første gang, men de første par årene var det veldig sporadisk.

Da jeg var gravid første gang i 2000 ble det mer regelmessig.

Skrevet

Guri, jeg er imponert over at dere til og med vet antall år. Dol har visst satt tydelige spor

Mange kom hit første gang da de var gravde, og da er det jo ganske lett å holde tellingen:-)

Skrevet

Jeg har vært her siden høstn -97, men veldig sporadisk i begynnelsen. Det er med andre ord en stund siden jeg rundet 10 år.

Skrevet

tror

JEg fant også DOL da jeg gikk gravid med min sønn som er født i 1999 :-)

Vi hadde jo "barselgrupper" og møtes i RL også i de dager.

Skrevet

Har vært her siden -95 eller -96, men ganske sporadisk.

Skrevet

Har vært her siden -95 eller -96, men ganske sporadisk.

Du kan ikke ha vært her siden 95, DOL ble nemlig opprettet høsten 96. :o)

Skrevet

Du kan ikke ha vært her siden 95, DOL ble nemlig opprettet høsten 96. :o)

Ok, da var det -96 da :-)

Skrevet

Jeg kom i 1998, som flere andre her.

Tror det var på sensommeren. Jeg rakk i hvert fall å få med meg at Lillemus fikk sitt eldste barn.

Laban, da kom vi ganske samtidig. :-)

Skrevet

Guri, jeg er imponert over at dere til og med vet antall år. Dol har visst satt tydelige spor

Det har satt sine spor i form av to barn...

Mine ble unnfanget og født "her", da er det lett å regne ut når jeg begynte å vanke her, ettersom jeg begynte å prøve å bli gravid fra sommeren 1998 og brukte bl.a. DOL for å lese meg opp på unnfangelse, graviditet og fødsel.

Skrevet

Jeg har snart elleve år :o)

Lett å huske fordi jeg var gravid og lette etter info.

Det første jeg så her inne var ultralydbildet av lille Adrian (som skiftet navn litt senere). Skal tro om det bildet er her enda?

Jeg har hatt samme nick hele veien :o)

Skrevet

Vi er av samme årgang (av samme årsak :-)

Jeg husker jeg smugleste ganske lenge her før jeg prøvde meg på å skrive... og det var utrolig spennende, dette var helt i begynnelsen av internett-karrieren min også, og jeg kjente ikke mange nettsteder...

Skrevet

Jeg har snart elleve år :o)

Lett å huske fordi jeg var gravid og lette etter info.

Det første jeg så her inne var ultralydbildet av lille Adrian (som skiftet navn litt senere). Skal tro om det bildet er her enda?

Jeg har hatt samme nick hele veien :o)

Adrian-bildet ble vel slettet like etter fødselen vil jeg tro?

Husker det var en som mente at jeg måtte ha diktet opp både ekteskap og barn og jeg truet med å få Anker til å legge ut brudebildet mitt! ;o) Ble heldigvis aldri noe av det da.

Skrevet

Laban, da kom vi ganske samtidig. :-)

Ja - med hver vår gutt i magen.

Det virker egentlig ikke så lenge siden, men jeg ser jo på lengden på junior at tiden har gått...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...