Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - med hver vår gutt i magen.

Det virker egentlig ikke så lenge siden, men jeg ser jo på lengden på junior at tiden har gått...

Jeg ser det at tiden har gått ikke bare på ungens kroppslengde (og skostørrelse), men også på bildene av meg selv i fotoalbumet.... *sukk*

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• laban

4

• morsan

3

• nick

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest bobine
Skrevet

Jeg er nok eldre, for jeg kom i studieåret 96/97 (om det var før eller etter nyttår er jeg ikke helt sikker på)

Skrevet

Det gjorde jeg også. Mye styr med ham, stakkars liten. Så jeg har nok vært her til og fra under litt ulike signaturer siden den gang, ja.

Husker som sagt Lillemus, og Tjorven, Spenning, Beinet, Gemini bl.a. (Hjelpe meg gjerne med flere!) Og Christian Anker, da. :-)

Tror faktisk at av alle nick her i denne tråden som sier de har vært her like lenge som jeg, så er vel "Lillemus" det mest trofaste? De fleste bytter underveis, inkludert megselv.

Vincent, Singularity, Cmoo, Assisi, Marit (stakkar...)... kommer nok på flere etter hvert.

Tjorven ja, hvordan gikk det med henne?

Gjest minnah
Skrevet

Guri, jeg er imponert over at dere til og med vet antall år. Dol har visst satt tydelige spor

For min del ble jeg "fanget" av muligheten til å spørre Doktor Anker om ting, helt gratis. Og i 1997 var det mye jeg lurte på! Tok et års tid før jeg oppdaget forumet.

Også husker jeg sene kvelder med bloddryppende debatter på forum for etikk og livssyn, da hadde vi fått vår første lap top. Så man har ulike "knagger" i hodet å knytte slikt til ;-)

Gjest kvinneunderbord
Skrevet

Jeg har vel vært her i ca.10år og ja.

Første gang jeg skrev her(og ikke bare leste) var i slutten av `99.

Har brukt ganske mange nick i denne perioden

Skrevet

Snart 11 år, minus gyldig fravær.

Hva er egentlig ugyldig fravær fra DOL?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...