morsan Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Ja - med hver vår gutt i magen. Det virker egentlig ikke så lenge siden, men jeg ser jo på lengden på junior at tiden har gått... Jeg ser det at tiden har gått ikke bare på ungens kroppslengde (og skostørrelse), men også på bildene av meg selv i fotoalbumet.... *sukk* 0 Siter
Gjest bobine Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg er nok eldre, for jeg kom i studieåret 96/97 (om det var før eller etter nyttår er jeg ikke helt sikker på) 0 Siter
Line Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Det gjorde jeg også. Mye styr med ham, stakkars liten. Så jeg har nok vært her til og fra under litt ulike signaturer siden den gang, ja. Husker som sagt Lillemus, og Tjorven, Spenning, Beinet, Gemini bl.a. (Hjelpe meg gjerne med flere!) Og Christian Anker, da. :-) Tror faktisk at av alle nick her i denne tråden som sier de har vært her like lenge som jeg, så er vel "Lillemus" det mest trofaste? De fleste bytter underveis, inkludert megselv. Vincent, Singularity, Cmoo, Assisi, Marit (stakkar...)... kommer nok på flere etter hvert. Tjorven ja, hvordan gikk det med henne? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Guri, jeg er imponert over at dere til og med vet antall år. Dol har visst satt tydelige spor For min del ble jeg "fanget" av muligheten til å spørre Doktor Anker om ting, helt gratis. Og i 1997 var det mye jeg lurte på! Tok et års tid før jeg oppdaget forumet. Også husker jeg sene kvelder med bloddryppende debatter på forum for etikk og livssyn, da hadde vi fått vår første lap top. Så man har ulike "knagger" i hodet å knytte slikt til ;-) 0 Siter
Gjest kvinneunderbord Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Jeg har vel vært her i ca.10år og ja. Første gang jeg skrev her(og ikke bare leste) var i slutten av `99. Har brukt ganske mange nick i denne perioden 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Snart 11 år, minus gyldig fravær. Hva er egentlig ugyldig fravær fra DOL? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.