Gå til innhold

HD dekoder og dvd opptaker

Anbefalte innlegg

Gjest helt blank på dette
Skrevet

Jeg har en HD dekoder fra canal digital.Skulle gjerne ha tatt opp noen program.Hvilken dvd opptaker går det an på når jeg har dekoder?.Vet at jeg kan kjøpe en dekoder med opptaker fra canal digital men synes at 3000 kr er dyrt.Tenkte da heller på en opptaker.Den kan jeg ta opp på og se på dvd filmer

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg de dekoderne med harddisk fra Canal Digital, men synes du prisen er høy så anbefaler jeg en dvd-opptaker med harddisk. I tillegg til å lagre det man måtte ønske, så kan man brenne det man vil beholde på dvd-plate. Og den kan selvfølgelig spille av dvd'er etc. Prisene har blitt behagelige og størrelsen på harddiskene begynner å bli svært bra.

Gjest helt blank på dette
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg de dekoderne med harddisk fra Canal Digital, men synes du prisen er høy så anbefaler jeg en dvd-opptaker med harddisk. I tillegg til å lagre det man måtte ønske, så kan man brenne det man vil beholde på dvd-plate. Og den kan selvfølgelig spille av dvd'er etc. Prisene har blitt behagelige og størrelsen på harddiskene begynner å bli svært bra.

Helt enig men har hørt at det ikke går å bruke en vanlig dvd opptaker når jeg har sånn dekoder fra canal digital

Skrevet

VI måtte kjøpe digital dekoder fra canal digital da vi flyttet. Den kostet vel 13-1400 kr...? Tenkte at da var det like greit å kjøpe HD pvr-dekoder til 3000 så fikk vi bedre tv og opptaksmuligheter på kjøpet (hadde ikke opptaker fra før). Mye bra til lite ekstra penger. Vi har hatt denne noen måneder nå, og er strålende fornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...