Gå til innhold

Sykle Atlanterhavsveien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... over kommunegrensa ;) Jeg tror det går raskere å sykle over Bratsberg og Dragvoll... da unngår jeg Omkjøringsveien. Gud, så sprek jeg egentlig er, når jeg drømmer meg bort!

Ikke over Bratsberg? Det er omvei, det.( Regner med at du bor langs E6...)

Men Nardo - Angelltrøa - Dragvoll - ned Jakobsli - Ranheim osv er ikke noe problem.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241710642' post='4145042]

Ikke over Bratsberg? Det er omvei, det.( Regner med at du bor langs E6...)

Men Nardo - Angelltrøa - Dragvoll - ned Jakobsli - Ranheim osv er ikke noe problem.

Tenke, tenke... Hvordan kommer man seg fra Nardo til Angelltrøa på sykkel da? Ser for meg at det er mindre trafikk opp Bratsbergvegen (sykkelen jeg skal hente er oppi der et sted), over Risvollan, opp ved Dragvoll, ned på Presthus og til nedre Ranheim... videre bortover - og ja, langs E6. :)

Skrevet

Tenke, tenke... Hvordan kommer man seg fra Nardo til Angelltrøa på sykkel da? Ser for meg at det er mindre trafikk opp Bratsbergvegen (sykkelen jeg skal hente er oppi der et sted), over Risvollan, opp ved Dragvoll, ned på Presthus og til nedre Ranheim... videre bortover - og ja, langs E6. :)

Hvis du henter sykkel'n nær Fossegrenda/Bratsbergveien, sykler du oppover til rundkjøringa øverst i Bratsbergvn, så mot Risvollan, over Steinan osv.

Fra Nardosenteret sykler du opp til Othilienborg for å komme videre mot Moholt/Angelltrøa.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241713182' post='4145058]

Hvis du henter sykkel'n nær Fossegrenda/Bratsbergveien, sykler du oppover til rundkjøringa øverst i Bratsbergvn, så mot Risvollan, over Steinan osv.

Fra Nardosenteret sykler du opp til Othilienborg for å komme videre mot Moholt/Angelltrøa.

Aha... visste ikke at det gikk an å komme seg videre ut av "blindveien" der... helt innerst der er det jo bare noen blokker, og ei rundkjøring - altså blindvei? Eller så er det jeg som mista nattesynet en gang jeg var der.. hehe...

Skrevet

Aha... visste ikke at det gikk an å komme seg videre ut av "blindveien" der... helt innerst der er det jo bare noen blokker, og ei rundkjøring - altså blindvei? Eller så er det jeg som mista nattesynet en gang jeg var der.. hehe...

Du fortsetter tvers forbi bussrundingen, og fortsetter derfra i en "U", en lang oppoverbakke, og vips så er du på Moholt :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241818552' post='4145791]

Du fortsetter tvers forbi bussrundingen, og fortsetter derfra i en "U", en lang oppoverbakke, og vips så er du på Moholt :-)

Aldri visst om den veien før, faktisk, men blir nok en omvei for meg uansett. Kjekkere å "vips" være på Ranheim ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...