Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle si opp et ab. på Illustrert Vitenskap i dag. Ringte inn og gav beskjed. Da kunne dama umiddelbart tilby meg 34% rabatt på bladet, og lurte på om jeg ville fortsette.

Det samme har skjedd da jeg skulle si opp hos Viasat. Da fikk jeg tilbud om 12 mnd. med billigere pris.

Så det er bare å ringe inn på slike ting. Kanskje de har bedre tilbud til deg enn det du har i dag:-)

Skrevet

Smart :) Vil tro de har opplevd en storm av telefoner ang. avbestillinger i det siste, så de har vel sett seg nødt til å komme med slike tilbud. Tviler dog på at mitt kjære kabelselskap Canal Digital har rabatt i sitt vokabular.

Et annet sparetips er og faktisk ta en ringerunde på forsikringer og eventuelle lån. De fleste vet jo om dette, men det viser seg at få gjør noe med det. Kan fort bli vanvittig lett "tjente" penger.

Gjest høstløv
Skrevet

Det opplevde jeg også, jeg har abonnert på Hjemmet i en årrekke, og så ville jeg ikke mer, og ringte, da kunne de gi meg et tilbud som var 30% lavere, dette har skjedd flere ganger nå.

Skrevet

Smart :) Vil tro de har opplevd en storm av telefoner ang. avbestillinger i det siste, så de har vel sett seg nødt til å komme med slike tilbud. Tviler dog på at mitt kjære kabelselskap Canal Digital har rabatt i sitt vokabular.

Et annet sparetips er og faktisk ta en ringerunde på forsikringer og eventuelle lån. De fleste vet jo om dette, men det viser seg at få gjør noe med det. Kan fort bli vanvittig lett "tjente" penger.

Tja, ang. Canal Digital. Du kan jo prøve deg. Ring og si at du vil ha en mindre pakke enn den du har i dag. Det var det jo gjorde hos Viasat FØR finanskrisen. Da sa at de at jeg kunne beholde den jeg har i dag til en lavere pris.

Å shoppe forsikring gjør jeg stadig. Så der er jeg nok ingen bra kunde:-) Fikk det nesten 2000 billigere i fjor jeg å splitte forsikringene på to selskap.

Skrevet

''Tviler dog på at mitt kjære kabelselskap Canal Digital har rabatt i sitt vokabular.''

Joda, i borettslaget mitt har vi virkelig gode avtaler med CD i forhold til kabel-tv og internett. :o)

Gjest så tenk nøye om hvis du lurer på å bytte bank.
Skrevet

Et lite apropo til dette med å bytte lån hos bankene. Jeg ser det slik at det i lengden ikke er lønsomt fordi jeg er gammel kunde i min bank og kan når som helst ringe min faste saksbehandler og få høyere / nye lån uten noen problem.

Dette gode mister man når man er ny kunde i ny bank,da er det mye mer omstendlighet og synsing om økonomien til den enkelte tåler mer lån osv.- det tar litt tid å bygge opp et godt kundeforhold.

Skrevet

''Tviler dog på at mitt kjære kabelselskap Canal Digital har rabatt i sitt vokabular.''

Joda, i borettslaget mitt har vi virkelig gode avtaler med CD i forhold til kabel-tv og internett. :o)

Det er bare fordi dere er mange.

Vi bodde i et borettslag med bare 16 leiligheter. Det var ikke mye rebatt å få der nei...

Skrevet

Det er bare fordi dere er mange.

Vi bodde i et borettslag med bare 16 leiligheter. Det var ikke mye rebatt å få der nei...

Vi er adskillig større enn 16 boenheter ja. :o)

Skrevet

Et lite apropo til dette med å bytte lån hos bankene. Jeg ser det slik at det i lengden ikke er lønsomt fordi jeg er gammel kunde i min bank og kan når som helst ringe min faste saksbehandler og få høyere / nye lån uten noen problem.

Dette gode mister man når man er ny kunde i ny bank,da er det mye mer omstendlighet og synsing om økonomien til den enkelte tåler mer lån osv.- det tar litt tid å bygge opp et godt kundeforhold.

Men om man har god sikkerhet og grei økonomi så går dette stort sett greit hos alle banker.

Og da kan det fort bli høy "forsikringssum" å betale for å denne goden.

Skrevet

Du kan være heldig med canal digital også. Jeg ringte for å si opp filmpakken og fikk tre måneders gratis family! Kunne skjønt det hvis de ville gi meg tre måneders filmpakke mot et års binding.

Men klart, jeg sa ja takk

Gjest Mirakelet
Skrevet

ja, sånt har skjedd hver gang jeg har sagt opp et abonnement, f.eks. Det nye osv...

da kommer de med et tilbud :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...