Yeah_Right! Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Da jeg leste tråden under her kom jeg til å tenke på et spørsmål jeg lenge har gått og tenkt på . Jeg har hørt at dersom man er mye trøtt og uopplagt (uten mangel på søvn etc.) kan dette forbedre seg hvis man tar mandlene. Mine mandler er store, noe legen har kommentert flere ganger. Han nevnte en gang at vi kunne fjernet dem, men har aldri blitt noe av. Noen som vet? 0 Siter
laban Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Sammenhengen er vel at søvnkvaliteten kan være dårlig hvis man har (svært) store mandler, pga. snorking, pustestopp osv. og lite "dybdesøvn". Jeg tror de man evt. sover sammen med, vanligvis vet om det dersom man har slike plager :-) 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Sammenhengen er vel at søvnkvaliteten kan være dårlig hvis man har (svært) store mandler, pga. snorking, pustestopp osv. og lite "dybdesøvn". Jeg tror de man evt. sover sammen med, vanligvis vet om det dersom man har slike plager :-) Hehe, det er heldigvis ikke slike plager hos meg Hørte nemlig om noen som fikk "et nytt liv" etter å ha fjernet (sine egne ) mandler, men det kan være som du sier at dette var på grunn av bedre søvnkvalitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.