Gå til innhold

Overnatte på Averøy el. Eide da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et koselig overnattingssted i nærheten av Atlanterhavsveien? Trenger ikke ha 5 stjerner akkurat, men rent og trivelig og med god frokost. :o)

Det var nemlig en som nevnte ordet "telt" her og det er altså ikke aktuelt...

Skrevet

''Det var nemlig en som nevnte ordet "telt" her og det er altså ikke aktuelt...''

Hva med kombicamp, da? :-)

Skrevet

http://www.atlanterhavsveien.org/startside.htm

Nærmeste nabo til Atlanterhavsveien

Det så jeg, men jeg tenkte mer på et hotellrom jeg da... En leilighet / sjøstue bare for en natt virker litt i overkant liksom. Dessuten vil jeg ha det komfortabelt og komme til ferdig redd seng! :o)

Spørs om vi ikke må inn i Kristiansund da.

Skrevet

''Det var nemlig en som nevnte ordet "telt" her og det er altså ikke aktuelt...''

Hva med kombicamp, da? :-)

Kombicamp!? *Hehe* Er det noen som har det nå tildags? Det er nå man skulle hatt en skikkelig bobil!

Skrevet

Nå har jeg sendt spørsmålet videre til ei fra Averøya. :-)

Når skal dere avsted forresten?

Skrevet

Dette ble anbefalt. Et artig sted, fem min med båt fra Atlanterhavsveien. :-) (siterer SMS nå) Her har de rom. :-)

Et annet alternativ var Hustadvika i Fræna kommune.

Skrevet

Nå har jeg sendt spørsmålet videre til ei fra Averøya. :-)

Når skal dere avsted forresten?

Neste helg. :o) 1-2 mai.

Skrevet

Dette ble anbefalt. Et artig sted, fem min med båt fra Atlanterhavsveien. :-) (siterer SMS nå) Her har de rom. :-)

Et annet alternativ var Hustadvika i Fræna kommune.

Vet ikke om de har åpnet for sesongen ennå, men det koster jo bare noen tellerskritt å ringe og spørre! For det har jeg virkelig lyst til!

Gjest høstløv
Skrevet

Det så jeg, men jeg tenkte mer på et hotellrom jeg da... En leilighet / sjøstue bare for en natt virker litt i overkant liksom. Dessuten vil jeg ha det komfortabelt og komme til ferdig redd seng! :o)

Spørs om vi ikke må inn i Kristiansund da.

Det er jo også Hustadvika Gjestegård. Atlanterhavsvegen ligger bare 10 minutter fra Gjestegården.

http://www.hustadvika.no/default.aspx?menu=98

Gjest høstløv
Skrevet

Den har jeg sittet og sett på og studert hjemmesidene, men hvordan i huleste kommer man seg dit?!?!

Du kjører bil.

Skrevet

Du kjører bil.

Det ligger jo på en holme? Bru over med andre ord? Så forresten at det var en buss på ett av bildene så det var et dumt spørsmål... :o)

Da skal jeg bare avklare med min kjære før jeg ringer. :o)

Skrevet

Du kjører bil.

Det viste seg at det er fullt overalt - konfirmasjonshelg og det hadde ikke vi tenkt på!

Men etter å ha ringt til halve Mørekysten omtrent så fikk vi tak i en liten rød stuga, helt nede i vannkanten! Et nydelig sted etter bildene å dømme i alle fall. :o) Gleder meg å jeg kjenner det helt ut i tærne!

Skrevet

Vet ikke om det er overnatting der, men har ikke Ragnar Torseth et flott anlegg på Håholmen, da?

Skrevet

Vet ikke om det er overnatting der, men har ikke Ragnar Torseth et flott anlegg på Håholmen, da?

Stappfullt på Håholmen, men vi fant en annen holme med ledig plass. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...