Gå til innhold

noe å tenke på i helgen

Anbefalte innlegg

Gjest Schååållll
Skrevet

En flokk bøfler kan forflytte seg kun så fort som den svakeste og seneste bøffelen. Når flokken blir angrepet, er det den sene og svake bakerst som blir drept først. Dette er naturlig, og bra for flokken som en «stamme», for da vil bøffelens generelle fart og helse i flokken bedres ved regelmessig frafall av de svakeste i gruppen.

På samme måte kan menneskehjernen kun fungere så raskt som den seneste hjernecella. Ved jevnlig inntak av alkohol drepes det hjerneceller, men de sene og svakeste hjernecellene angripes først. Ved jevnlig forbruk av alkohol fjernes automatisk de dårlige hjernecellene, og gjør at hjernen blir en raskere og mer effektiv maskin.

Derfor føler du deg smartere etter noen drinker.

Absolutt noe å tenke over... hehe Skål! - og GOD HELG!

Aliza1365380759
Skrevet

Siden jeg nå har skrevet på masteroppgaven min siden kl 8 i morges, er jeg fristet til å tro på deg når du nå hevder at jeg kommer til å bli smartere hvis jeg bare tar et par øl... *sukke* Bare så synd det ikke er øl tilgjengelig på universitetets lesesal :-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...