Gå til innhold

som om ikke barnehagebrannene var nok..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir kvalm... Hva foregår oppe i hodet på sånne? De må jo være fullstendig ødelagte av en eller annen grunn?

Skrevet

Jeg blir kvalm... Hva foregår oppe i hodet på sånne? De må jo være fullstendig ødelagte av en eller annen grunn?

Enig... Det er neppe ungdommer med en normal barndom bak seg som oppfører seg slik :-(

Grusomt! Her trengs tett oppfølging i mange år framover.

Mary Poppins
Skrevet

Det er for meg helt uforståelig..!!! Skal bli interessant å følge med på hva slags straff de får.

"18-åringen voldtok deretter den 14 år gamle jenta, mens hun var ute av stand til å motsette seg voldtekten. Deretter skal 17-åringen ha voldtatt jenta, mens fetteren skal ha holdt vakt for å hindre at noen andre gikk inn i rommet."

Det er til og bli kvalm av ja,.!

Skrevet

Det er for meg helt uforståelig..!!! Skal bli interessant å følge med på hva slags straff de får.

"18-åringen voldtok deretter den 14 år gamle jenta, mens hun var ute av stand til å motsette seg voldtekten. Deretter skal 17-åringen ha voldtatt jenta, mens fetteren skal ha holdt vakt for å hindre at noen andre gikk inn i rommet."

Det er til og bli kvalm av ja,.!

Det var akkurat det avsnittet som gjorde meg virkelig uvel også.

Stakkar jentunge - hun er jo bare barnet!

Skrevet

Uforståelig at noen kan gjøre noe sånt mot andre mennesker,lurer på hva vondt andre har gjort dem siden de er så grusomme mot andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...