Mary Poppins Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 http://dt.no/article/20090424/NYHET/539193594/1063/NYHET Fy f.. hva slags tenåringer er dette?!? Håper de får en streng streng straff, dog har jeg mine tvil!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg blir kvalm... Hva foregår oppe i hodet på sånne? De må jo være fullstendig ødelagte av en eller annen grunn? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg blir kvalm... Hva foregår oppe i hodet på sånne? De må jo være fullstendig ødelagte av en eller annen grunn? Enig... Det er neppe ungdommer med en normal barndom bak seg som oppfører seg slik :-( Grusomt! Her trengs tett oppfølging i mange år framover. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Jeg blir kvalm... Hva foregår oppe i hodet på sånne? De må jo være fullstendig ødelagte av en eller annen grunn? Det er for meg helt uforståelig..!!! Skal bli interessant å følge med på hva slags straff de får. "18-åringen voldtok deretter den 14 år gamle jenta, mens hun var ute av stand til å motsette seg voldtekten. Deretter skal 17-åringen ha voldtatt jenta, mens fetteren skal ha holdt vakt for å hindre at noen andre gikk inn i rommet." Det er til og bli kvalm av ja,.! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Det er for meg helt uforståelig..!!! Skal bli interessant å følge med på hva slags straff de får. "18-åringen voldtok deretter den 14 år gamle jenta, mens hun var ute av stand til å motsette seg voldtekten. Deretter skal 17-åringen ha voldtatt jenta, mens fetteren skal ha holdt vakt for å hindre at noen andre gikk inn i rommet." Det er til og bli kvalm av ja,.! Det var akkurat det avsnittet som gjorde meg virkelig uvel også. Stakkar jentunge - hun er jo bare barnet! 0 Siter
Gjest Deva Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Uforståelig at noen kan gjøre noe sånt mot andre mennesker,lurer på hva vondt andre har gjort dem siden de er så grusomme mot andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.