Gå til innhold

Hvem i all verden gjør noe slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for meg noen ungdommer på vei hjem fra fest, hvor det går virkelig galt i "fantestrekene". Jeg vet ikke om jeg håper jeg har rett eller ikke.

Skrevet

Jeg må innrømme at tankene gikk til leger som trenger materiale å forske på. Men så kynisk og jævelig kan det vel ikke være?

Skrevet

Jeg må innrømme at tankene gikk til leger som trenger materiale å forske på. Men så kynisk og jævelig kan det vel ikke være?

Du tenker i alle fall adskillig mer "stuerent" enn det jeg gjør. :o( For jeg tenker på pedofili / nekrofili også... *Grøss*

Skrevet

Du tenker i alle fall adskillig mer "stuerent" enn det jeg gjør. :o( For jeg tenker på pedofili / nekrofili også... *Grøss*

LOL:-) Jeg vet vel ikke om det er noe som kan kalles stuerent i denne sammnehengen. Det må jo bare være helt forferdelig for foreldrene til denne vesle gutten, i hvert fall. Det finnes ikke lenger et barn å begrave - og det finnes jo ikke ord for hvordan en slik situasjon må føles....

Skrevet

Nei huff, det tror jeg heldigvis ikke! Tror de har mer yrkesetikk enn som så.

Jeg tenker på at det kanskje kan ha vært noen satanister... :-(

Mary Poppins
Skrevet

Min første tanke var at den er stjælet av en psyk dame som inderlig ønsker seg barn men som ikke kan få barn.

Kanskje jeg har sett for mye film...

Skrevet

Min første tanke var at den er stjælet av en psyk dame som inderlig ønsker seg barn men som ikke kan få barn.

Ikke vet jeg, men det skal jo noe til at folk sjekker at døra står ulåst og deretter stjeler et dødt menneske som man finner oppi en kiste! :-(

Mary Poppins
Skrevet

stjålet skulle det stå.. ikke stjælet hehe

Aliza1365380759
Skrevet

At det var en psykisk syk som inderlig ønsker seg barn, men ikke kan få var min første tanke også...

Skrevet

Nei huff, det tror jeg heldigvis ikke! Tror de har mer yrkesetikk enn som så.

Jeg tenker på at det kanskje kan ha vært noen satanister... :-(

Jeg tror ikke så mye på yrkesetikken til leger....Hvis det er noe de ønsker å forske på, så gudene vet....Det er jo ikke så lenge siden det gikk et tv-program om hvordan de forsyner seg av organger uten tillatelse.

Skrevet

Jeg kan ikke tro at noen har stjålet babyen...jeg kan liksom ikke skjønne det. Jeg tror det må ha skjedd en forbytting, eller en eller annen tabbe, kanskje fra sykehusets side, i transport eller noe. Det virker mer sannsynlig på meg enn at noen har tatt seg inn til kisten og stjålet et prematurt dødt barn...

Skrevet

Jeg tror ikke så mye på yrkesetikken til leger....Hvis det er noe de ønsker å forske på, så gudene vet....Det er jo ikke så lenge siden det gikk et tv-program om hvordan de forsyner seg av organger uten tillatelse.

Jeg så ikke det, men det er en kraftig vesensforskjell med det som skjer innen sykehusets vegger og som isolert sett er en normalt ting å gjøre for leger, og det å gå inn i et gravkapell og stjele et lik!

Skrevet

Jeg kan ikke tro at noen har stjålet babyen...jeg kan liksom ikke skjønne det. Jeg tror det må ha skjedd en forbytting, eller en eller annen tabbe, kanskje fra sykehusets side, i transport eller noe. Det virker mer sannsynlig på meg enn at noen har tatt seg inn til kisten og stjålet et prematurt dødt barn...

jeg er enig, men det ble vel sagt temmelig uttrykkelig at de var sikre på at barnet var i kista under transporten fra sykehuset.

Men hvis det forsvant før det, er det tross alt bedre at liket ble f eks brent sammen med sykehusavfall enn at noen gærninger har skjendet liket.

Skrevet

jeg er enig, men det ble vel sagt temmelig uttrykkelig at de var sikre på at barnet var i kista under transporten fra sykehuset.

Men hvis det forsvant før det, er det tross alt bedre at liket ble f eks brent sammen med sykehusavfall enn at noen gærninger har skjendet liket.

Ja...Stakkars foreldre,...Midt i sorgen og avskjeden så er plutselig barnet borte....det må da føles som en grusom surrealistisk opplevelse...

Skrevet

Ja...Stakkars foreldre,...Midt i sorgen og avskjeden så er plutselig barnet borte....det må da føles som en grusom surrealistisk opplevelse...

Enig, det legger en ekstra sten til byrden.

Skrevet

Ja du har sett på for mye film.

Får jeg håpe ;-)

Skrevet

Jeg tror ikke at noen har stjålet denne babyen, og ett eller annet sted sitter noen med et stort forklaringsproblem.

Jeg tror babyen har blitt enten destruert eller lagt i en massegrav på samme måte som aborterte fostre, og det er der løsningen ligger.

Men akkurat like tragisk er det for foreldrene uansett.

Skrevet

Jeg tror ikke at noen har stjålet denne babyen, og ett eller annet sted sitter noen med et stort forklaringsproblem.

Jeg tror babyen har blitt enten destruert eller lagt i en massegrav på samme måte som aborterte fostre, og det er der løsningen ligger.

Men akkurat like tragisk er det for foreldrene uansett.

Mener å huske jeg leste at det var fire vitner som kunne bekrefte at babyen var i kisten under transport.

Skrevet

Mener å huske jeg leste at det var fire vitner som kunne bekrefte at babyen var i kisten under transport.

Hmm, merkelig sak.

Da går egentlig tankene mine til satanister som trenger et menneskeoffer, og den tanken liker jeg ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...