Gå til innhold

Yamaha XVZ 1300 Royal Star - org eksosanlegg ??

Anbefalte innlegg

Gjest eksosrypa
Skrevet

Så blei vi stoppa av biltilsynet, og de likte ikke helt låten på mc`en vår ...... hmmmm kan ikke helt skjønne det ;), vet du om noen leier ut orginalt eksosanlegg, som passer til Yamaha XVZ 1300 Royal Star -96 modell, slik at vi får ordna opp med mangellappen ... ????

Vet du pris på å leie ?

Vet du pris på å kjøpe ?

Fortsetter under...

Skrevet

Leie eksosanlegg???? Tenkte dere å ha det på for å få godkjent sykkelen og så levere det tilbake igjen? Ren svindel med andre ord - men jeg håper jeg misforsto.

Gjest eksosrypa
Skrevet

Leie eksosanlegg???? Tenkte dere å ha det på for å få godkjent sykkelen og så levere det tilbake igjen? Ren svindel med andre ord - men jeg håper jeg misforsto.

Det er sånn det foregår skjønner du Lillemus

Skrevet

Det er sånn det foregår skjønner du Lillemus

Jøss. Ren svindel og bedrag.

Gjest eksosrypa
Skrevet

Jøss. Ren svindel og bedrag.

Tja vet ikke om dette akkurat går ut over noen da, så at det kan kalles svindel og bedrag er vel å dra den litt langt.......

Skrevet

Tja vet ikke om dette akkurat går ut over noen da, så at det kan kalles svindel og bedrag er vel å dra den litt langt.......

Selvfølgelig er det svindel hvis man får beskjed om å utbedre noe på en motorsykkel for å få den godkjent,bytter ut den "defekte" delen med en som funker og får den godkjent og deretter setter på den "defekte" delen igjen og kjører som før. Da er jo sykkelen egentlig fremdeles ikke godkjent som den er...

Annonse

Gjest eksosrypa
Skrevet

Selvfølgelig er det svindel hvis man får beskjed om å utbedre noe på en motorsykkel for å få den godkjent,bytter ut den "defekte" delen med en som funker og får den godkjent og deretter setter på den "defekte" delen igjen og kjører som før. Da er jo sykkelen egentlig fremdeles ikke godkjent som den er...

Akkurat ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...