Gjest eksosrypa Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Så blei vi stoppa av biltilsynet, og de likte ikke helt låten på mc`en vår ...... hmmmm kan ikke helt skjønne det , vet du om noen leier ut orginalt eksosanlegg, som passer til Yamaha XVZ 1300 Royal Star -96 modell, slik at vi får ordna opp med mangellappen ... ???? Vet du pris på å leie ? Vet du pris på å kjøpe ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Leie eksosanlegg???? Tenkte dere å ha det på for å få godkjent sykkelen og så levere det tilbake igjen? Ren svindel med andre ord - men jeg håper jeg misforsto. 0 Siter
Gjest eksosrypa Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Leie eksosanlegg???? Tenkte dere å ha det på for å få godkjent sykkelen og så levere det tilbake igjen? Ren svindel med andre ord - men jeg håper jeg misforsto. Det er sånn det foregår skjønner du Lillemus 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Det er sånn det foregår skjønner du Lillemus Jøss. Ren svindel og bedrag. 0 Siter
Gjest eksosrypa Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Jøss. Ren svindel og bedrag. Tja vet ikke om dette akkurat går ut over noen da, så at det kan kalles svindel og bedrag er vel å dra den litt langt....... 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Tja vet ikke om dette akkurat går ut over noen da, så at det kan kalles svindel og bedrag er vel å dra den litt langt....... Selvfølgelig er det svindel hvis man får beskjed om å utbedre noe på en motorsykkel for å få den godkjent,bytter ut den "defekte" delen med en som funker og får den godkjent og deretter setter på den "defekte" delen igjen og kjører som før. Da er jo sykkelen egentlig fremdeles ikke godkjent som den er... 0 Siter
Gjest eksosrypa Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Selvfølgelig er det svindel hvis man får beskjed om å utbedre noe på en motorsykkel for å få den godkjent,bytter ut den "defekte" delen med en som funker og får den godkjent og deretter setter på den "defekte" delen igjen og kjører som før. Da er jo sykkelen egentlig fremdeles ikke godkjent som den er... Akkurat ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.