Gå til innhold

hva skal jeg si??

Anbefalte innlegg

Gjest leopardenn
Skrevet

hva er lurt å si på et jobbintervju når de spør om man har noen svake sider? Alltid lett med de bra, men sliter med de dårlige, skal jo liksom ikke være for dårlig heller..forslag?

Mary Poppins
Skrevet

For guds skyld ikke si "perfeksjonist, jobber noen ganger for hardt, litt for mye ordensmenneske" eller noe i den duren. Det blir så dumt.

Jeg synes du skal være noenlunde ærlig, men du kan f.eks si at du jobber med å forebedre disse områdene. Det viser at man har selvinnsikt noe som etter min mening er en viktig egenskap.

Gjest ikke enten eller
Skrevet

Egenskaper kan sjeldent gå for enten å være positive eller negative. Ens sterke sider kan til tider være ens svakhet og omvendt. Å balansere disse tingene og å vite dette, er det som gjør om en fungerer i en jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...