Persille1365381127 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Skrevet 27. april 2009 De kan jo sitte på pub mens dere shopper..;o) Nemlig Og så har de Grøna Lund der... 0 Siter
AAA Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Skal du ha en by med karakter, prøv Edinburgh. En av mine absolutte favoritter! Ellers tror jeg kanskje jeg ville gått for noe tysk, eller fly til Brussel og så ta bussen til Antwerpen eller noe sånt. Da blir turen litt annerledes enn hvis dere reiser dit "alle andre" reiser. Lykke til med planleggingen! 0 Siter
annegunn Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Jeg var i Nice i midten av oktober for noen år siden, og det var helt utrolig, Vi hadde 25 grader, sol hver dag, 22 grader i sjøen... Nice er en storby med gode shoppingmuligheter, strand/badeliv og mange gode restauranter. Monaco, Menton og Cannes ligger en halvtime unna med tog. Andre byer på ønskelisten min er Dublin, Paris, Amsterdam, Barcelona. Vil du til Storbritannia er Manchester en fin, kompakt by med herlige utemuligheter, og SAS flyr dit direkte. Edinburgh reiser jeg også gjerne tilbake til, for ikke å snakke om London.... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Skrevet 27. april 2009 Jeg var i Nice i midten av oktober for noen år siden, og det var helt utrolig, Vi hadde 25 grader, sol hver dag, 22 grader i sjøen... Nice er en storby med gode shoppingmuligheter, strand/badeliv og mange gode restauranter. Monaco, Menton og Cannes ligger en halvtime unna med tog. Andre byer på ønskelisten min er Dublin, Paris, Amsterdam, Barcelona. Vil du til Storbritannia er Manchester en fin, kompakt by med herlige utemuligheter, og SAS flyr dit direkte. Edinburgh reiser jeg også gjerne tilbake til, for ikke å snakke om London.... Nice var en god ide! Må sjekke prisene på å leve der... 0 Siter
adelie Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 I september/oktober ville jeg reist et sted du kan sitte på cafe ute og nyte høstsolen. Lisboa eller Roma, Nice osv. Ikke Skotland osv, eller Helsinki *hutre-hutre* 0 Siter
Pebble Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Nice var en god ide! Må sjekke prisene på å leve der... Jeg var i Nice i slutten av Oktober i fjor. Det ble en strålende uke med bading og soling :-) Når det gjelder priser for å leve, kan du regne norske priser omtrent. Restaurantene i "turist-strøket" har ganske stive priser. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for gode tips. De er lagra, og blir nok brukt! Det markedet med veske-mannen, husker du hvor det er?Sånn ca? Tusen, tusen takk. Mener det var det største markedet, altså: Albert Cuypstraat. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Skrevet 28. april 2009 I september/oktober ville jeg reist et sted du kan sitte på cafe ute og nyte høstsolen. Lisboa eller Roma, Nice osv. Ikke Skotland osv, eller Helsinki *hutre-hutre* Ja, det tenker jeg også - et siste halmstrå av sommeren... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.