Gå til innhold

Vi trenger forslag til reisemål!

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

De kan jo sitte på pub mens dere shopper..;o)

Nemlig :)

Og så har de Grøna Lund der...

Skrevet

Skal du ha en by med karakter, prøv Edinburgh. En av mine absolutte favoritter! Ellers tror jeg kanskje jeg ville gått for noe tysk, eller fly til Brussel og så ta bussen til Antwerpen eller noe sånt. Da blir turen litt annerledes enn hvis dere reiser dit "alle andre" reiser.

Lykke til med planleggingen!

Skrevet

Jeg var i Nice i midten av oktober for noen år siden, og det var helt utrolig, Vi hadde 25 grader, sol hver dag, 22 grader i sjøen... Nice er en storby med gode shoppingmuligheter, strand/badeliv og mange gode restauranter. Monaco, Menton og Cannes ligger en halvtime unna med tog.

Andre byer på ønskelisten min er Dublin, Paris, Amsterdam, Barcelona. Vil du til Storbritannia er Manchester en fin, kompakt by med herlige utemuligheter, og SAS flyr dit direkte. Edinburgh reiser jeg også gjerne tilbake til, for ikke å snakke om London....

Persille1365381127
Skrevet

Jeg var i Nice i midten av oktober for noen år siden, og det var helt utrolig, Vi hadde 25 grader, sol hver dag, 22 grader i sjøen... Nice er en storby med gode shoppingmuligheter, strand/badeliv og mange gode restauranter. Monaco, Menton og Cannes ligger en halvtime unna med tog.

Andre byer på ønskelisten min er Dublin, Paris, Amsterdam, Barcelona. Vil du til Storbritannia er Manchester en fin, kompakt by med herlige utemuligheter, og SAS flyr dit direkte. Edinburgh reiser jeg også gjerne tilbake til, for ikke å snakke om London....

Nice var en god ide! Må sjekke prisene på å leve der...

Skrevet

I september/oktober ville jeg reist et sted du kan sitte på cafe ute og nyte høstsolen. Lisboa eller Roma, Nice osv.

Ikke Skotland osv, eller Helsinki *hutre-hutre*

Skrevet

Nice var en god ide! Må sjekke prisene på å leve der...

Jeg var i Nice i slutten av Oktober i fjor. Det ble en strålende uke med bading og soling :-)

Når det gjelder priser for å leve, kan du regne norske priser omtrent. Restaurantene i "turist-strøket" har ganske stive priser.

Skrevet

Tusen takk for gode tips. De er lagra, og blir nok brukt! :)

Det markedet med veske-mannen, husker du hvor det er?Sånn ca?

Tusen, tusen takk.

Mener det var det største markedet, altså: Albert Cuypstraat.

Persille1365381127
Skrevet

I september/oktober ville jeg reist et sted du kan sitte på cafe ute og nyte høstsolen. Lisboa eller Roma, Nice osv.

Ikke Skotland osv, eller Helsinki *hutre-hutre*

Ja, det tenker jeg også - et siste halmstrå av sommeren...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...