Gå til innhold

Snorkende katt..

Anbefalte innlegg

Gjest kuawai
Skrevet

Katten min snorker som en "skogskar" når den sover. Kan en katt være allergisk imot pollen eller noe tro? Burde jeg gi den en zyrtec?

Gjest katte-eieren
Skrevet

min katt snorker når den er forkjølt eller anna slags syk i luftveier/svelg.

er det nylig oppstått,eller mer generelt?

ift medisin kan du jo ringe en dyrlege eller andre med peiling,anbefales ikke å eksperimentere på egen hånd

Skrevet

Det er vel ingen som røyker i nærheten av den vel? Har lest at katter er veldig sensitive overfor røyk.

Gjest dandyo
Skrevet

Dyr tåler ikke samme medisiner som mennesker, så ikke gi katten din noe som helst uten at du har sjekket med veterinær.

Gjest Katzenjammer
Skrevet

Har hatt flere katter. Min erfaring er at kattene har begynt å snorka når de begynner å bli gamle. Og når hvis de er overvektige.

Skrevet

Du stapper i hvert fall ikke menneskemedisin i katten din fordi du tror den kanskje kan reagere på pollen!!

Hvis du seriøst mener at det kan være noe i veien med katte din, tar du den med til dyrlegen!

Gjest kuawai
Skrevet

Du stapper i hvert fall ikke menneskemedisin i katten din fordi du tror den kanskje kan reagere på pollen!!

Hvis du seriøst mener at det kan være noe i veien med katte din, tar du den med til dyrlegen!

Neida, slappe av :-). Katten har ikke fått zyrtec hehe, dårlig spøk fra min side.

Gjest kuawai
Skrevet

Har hatt flere katter. Min erfaring er at kattene har begynt å snorka når de begynner å bli gamle. Og når hvis de er overvektige.

Dette er sannsynligvis årsaken ja. Den er ganske gammel og gla i mye mat. Ikke så veldig overvektig da, men litt :-)

Gjest kuawai
Skrevet

Det er vel ingen som røyker i nærheten av den vel? Har lest at katter er veldig sensitive overfor røyk.

Nei, ingen røykere her, hater røyk selv :-)

Gjest kuawai
Skrevet

Dyr tåler ikke samme medisiner som mennesker, så ikke gi katten din noe som helst uten at du har sjekket med veterinær.

Jeg ble jo bra av en penicillin-kur som sauene hadde i fjøset en gang jeg :-). Bare tuller, katten skal til dyrlegen for å få medisiner kan du skjønne :-)

Skrevet

Neida, slappe av :-). Katten har ikke fått zyrtec hehe, dårlig spøk fra min side.

Godt det var en spøk, den var bare litt vanskelig å skjønne...

Gjest kuawai
Skrevet

Godt det var en spøk, den var bare litt vanskelig å skjønne...

Vurderer å gi den astma-medisin istedet hehe. Enda en spøk hehe.

Gjest kuawai
Skrevet

Gi den Marevan.

;-). Shall try it, thank you :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...