Gå til innhold

Feriere alene med barn

Anbefalte innlegg

Gjest tilfredsstille alle
Skrevet

Prøver med et innlegg her, da det ikke var noe repsons på reiseforumet

Jeg er alene med 3 barn, hhv 7 år og 2 stk på 16 år. Budsjettet er noe stramt og sliter litt med hva jeg skal finne på. Ikke så lett å tilfredstille alle,da de er så ulike i alder. I tillegg kunne jeg også tenkt meg å være ordentlig på ferie og kunne slappe av mens ungene har det litt gøy.

Ønsker gjerne tips til hva jeg kan finne på.

Utreise fra Rogaland.

Gjest Kanskje til hjelp
Skrevet

Du kan dra til en by i Øst-Europa f.eks Praha. Det er billig å komme seg dit og billig å være der.

Nå vet ikke jeg hvor stort budsjett du har i kr og ører, men det er ikke så forferdelig mye dyrere enn å dra til en by i Norge. Dessuten er det lettere å koble av når du kommer deg litt vekk fra Norge.

Gjest single reiser
Skrevet

Søk på Unnis aktivitetsferie. Hun arrangerer ferieturer for enslige med barn, og de er ikke altfor dyre tror jeg. Dessuten kommer man da sammen med andre i samme situasjon. Barna har andre barn å være sammen med, og man kan avlaste hverandre litt.Feks bondegårsferie i Vestfold, eller syden-tur.

Skrevet

Du kan dra til en by i Øst-Europa f.eks Praha. Det er billig å komme seg dit og billig å være der.

Nå vet ikke jeg hvor stort budsjett du har i kr og ører, men det er ikke så forferdelig mye dyrere enn å dra til en by i Norge. Dessuten er det lettere å koble av når du kommer deg litt vekk fra Norge.

jeg har også tenkt på det, men hva kan man finne på i en by som Praha? Shopping er ikke helt vår greie, hverken jeg eller ungene trives i butikker.

Skrevet

Søk på Unnis aktivitetsferie. Hun arrangerer ferieturer for enslige med barn, og de er ikke altfor dyre tror jeg. Dessuten kommer man da sammen med andre i samme situasjon. Barna har andre barn å være sammen med, og man kan avlaste hverandre litt.Feks bondegårsferie i Vestfold, eller syden-tur.

Kikket på det ja, men det var litt i dyreste laget for meg, desverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...