Gå til innhold

har du forslag til bra film?

Anbefalte innlegg

Gjest movie maker
Skrevet

Er på desperat leting etter litt kvalitets-film... Synes ikke å finne noen nye filmer som er bra. Noen her som kan anbefale? Gammelt eller nytt, i alle sjangere

Gjest tinzytown
Skrevet

Hva leter du etter, dype filmer med mening... som får deg til å tenke i lang tid etterpå ?

De har jeg nok av ivertfall, om du er interessert.

Gjest movie maker
Skrevet

Hva leter du etter, dype filmer med mening... som får deg til å tenke i lang tid etterpå ?

De har jeg nok av ivertfall, om du er interessert.

Ja gjerne dem også ;) bring them on

Persille1365381127
Skrevet

Tja, jeg synes Gran Torino var ganske bra... Marley & me var helt ok, litt lang kanskje... Menn som hater kvinner er jo hot for tiden...

Gjest tinzytown
Skrevet

Ja gjerne dem også ;) bring them on

Snow cake.. Drama, veldig bra og rørende film.

Hard candy.. Provoserende film.

The wrestler.. Nydelig film

Danika.. Mystisk film.

The nines. En film som er litt sær, men får deg til å tenke.

Seven pounds. Ikke la deg skremme av will smith.

Mr Brooks. Spennende thriller med mye twist.

Red fra 2008.

Cube 1. Nyskapende skrekk og gru.

Du kan nå begynne med de, mye forskjellige. Men mye bra!

Skrevet

Egentlig litt vanskelig å anbefale filmer i ”alle sjangre”, men det gir selvfølgelig mange muligheter.

A clockwork orange, Leaving Las Vegas, Alien-filmene, Blue Velvet, Cinema Paradiso (veldig søt), Fargo (kul film av Coenbrødrene), alt av Tarantino - jeg digger særlig Pulp Fiction og Reservoir Dogs, div. Hitchcock filmer (The Birds og North by Northwest er veldig bra) , The Orphanage, Plan 9 from Outer Space (skikkelig kalkun. Egentlilg usikker på om jeg burde anbefale den, for den er _skikkelig_ dårlig. Faktisk så dårlig at du nesten hører lyden av fiskestengene når ufoene flyr rundt foran kamera), The Shining.

Okey, der stoppet det opp, men det burde være et brukbart utvalg :-)

Gjest Synes jeg i alle fall
Skrevet

Frihetens regn (The shawshank redemption), er flere ganger kåret til en av verdens beste filmer. Og det er en fantastisk film.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...