Gjest vet du det Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Hvordan er været i Paris i høstferien, uke 41 ? Lurte på Disney World ...... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Værmeldingen for den uka har ikke tikket inn her enda ;-) 0 Siter
Gjest kuawai Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Skal vi se: Store sjanser for regn, vind og torden, men også litt sol innimellom. Vanskelig å spå så langt fram i tid, men mener det skal bli ca sånn :-) 0 Siter
Gjest vet du det Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Skal vi se: Store sjanser for regn, vind og torden, men også litt sol innimellom. Vanskelig å spå så langt fram i tid, men mener det skal bli ca sånn :-) he-he er det høstvær som her hjemme var det mer jeg tenkte på 0 Siter
Gjest vet du det Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1240925715' post='4140350] Værmeldingen for den uka har ikke tikket inn her enda ;-) he-he er det høstvær som her hjemme var det mer jeg tenkte på 0 Siter
vintermor Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Har vært i Paris i uke 40. da var det ned mot 0 grader om natten og sommertemperaturer om dagen. Kjempevanskelig å kle seg, men en fin tid med ikke så mye turister hverken i Paris eller i Disneyland. God tur! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 he-he er det høstvær som her hjemme var det mer jeg tenkte på Å ja ;-) vintermor har et mer vettugt svar. 0 Siter
KaVa Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Væet kan man ikke garantere for uansett årstid - men det er morro i Disneyland, uansett vær, synes nå jeg... Har vært der i finvær med laaaaaaaange køer, og regnvær med korte køer - og jeg foretrekker korte køer og regnvær, ja. Man kan selvsagt slumpe til laaaaange køer OG regnvær, og DET ville jeg nok ha litt mer problemer med, ja... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Her er en link som forteller om hvordan været er i Paris http://www.aftenposten.no/reise/article2240456.ece 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Har vært forskjellige steder i Frankrike i oktober, blant annet Paris, og har hatt sommervarme om dagen hver gang. Til og med hele oktober den gangen jeg bodde der. Kaldere om kvelden og natta, naturligvis. November, derimot, har jeg veldig dårlig erfaring med. Regn, regn, regn... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Har vært i Paris alle tider på året, og vil si oktober er en av de beste månedene å besøke byen :-). Risikoen for regn er jo større enn i juli, men på den andre siden er risikoen for tropevarme (lite behagelig i en storby) mindre. Og høyst sannsynlig er temperaturen langt mer behagelig enn hjemme på den tiden. Turiststrømmen er dessuten betydelig mindre enn vår og sommer. 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 I uke 40 i 2008 var været slik (første halvdel i Disneyland - andre halvdel i selve Paris): Startet opp som ganske mildt og med tilløp til sol, og de første dagene kunne vi til og med ta av oss jakka i perioder. Mot slutten av uka ble det bare kaldere og kaldere og våtere og våtere, og da vi siste dagen var på toppen av Eiffeltårnet angret jeg meg på at jeg ikke hadde tatt med vinterjakke! 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Har vært forskjellige steder i Frankrike i oktober, blant annet Paris, og har hatt sommervarme om dagen hver gang. Til og med hele oktober den gangen jeg bodde der. Kaldere om kvelden og natta, naturligvis. November, derimot, har jeg veldig dårlig erfaring med. Regn, regn, regn... Jeg har vært i Paris mange ganger i slutten av oktober, og jeg tror jammen meg det har regnet hver gang! Men ikke hele dagen da. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Jeg har vært i Paris mange ganger i slutten av oktober, og jeg tror jammen meg det har regnet hver gang! Men ikke hele dagen da. Det synes jeg nesten er utrolig. Da jeg bodde i frankrike, ikke så langt fra Paris, hadde vi en fantastisk, nærmest sommervarm oktober, og folk der sa at det var temmelig vanlig. Men så slo det også brått om, omtrent på dagen 1. november. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.