Gå til innhold

Forsøkt mobbet bort fra et nettsted?

Anbefalte innlegg

Gjest scarabi
Skrevet

Har du opplevd å være den som blir forsøkt mobbet bort? Hva gjorde du, lot du deg presse bort eller tok du opp kampen? Jeg har havnet i denne situasjonen og er rådvill. Jeg setter pris på nettstedet og har vært der i noen år, men jeg kan ikke fortsette som det er der nå. Vedkommende lyver og manipulerer, tar kontakt med vennene mine pr mail,og går langt for å gjøre livet surt for meg. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg gjetter at det er misunnelse som ligger bak. Jeg kan med hånden på hjertet si at vi aldri har kranglet med hverandre, og jeg hadde ikke engang lagt særlig merke til henne før hun plutselig begynte å angripe meg.

Hva ville du gjort hvis det skjedde deg? Jeg lurer på om det er noen vits å ta opp kampen mot en person som tar allle midler i bruk for å vinne sympati? I rl er det lettere, for da gjennomskuer folk lett de som oppfører seg på en slik måte, men på nett kan det ta lang tid før de gjør det samme.

Det er sikkret ikke lett å gi råd når dere ikke kjenner hele historen, men jeg setter pris på det om noen kan dele noen tanker med meg. Det er fristende å gi opp, men det er ikke riktig å la henne vinne når jeg ikke har gjort noe galt.

Men hva er best å gjøre egentlig hvis en velger å bli værende? Bør en heve seg over det og la henne rase fra seg, eller er det bedre med en konfrontasjon? Uff, jeg er så lite flink med disse jenteintrigene:-(

Skrevet

Jeg tror jeg hadde oversett henne glatt! Da blir det fryktelig kjedelig for henne å holde på sånn.. Stå på!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...