Gå til innhold

Oppvarming av gårsdagens rester

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg synes også det er fryktelig ekkelt å varme opp maten i samme kasserolle som dagen før. Størkna matrester oppover kanten på kasserollen *urk*''

Livet er litt enklere for oss som ikke urk'er for en brukt kjele :-)

Jeg mister ikke appetitten av noe,- og finnes ikke kresen... Det er veldig praktisk.

Jeg er også altetende, men synes maten er bedre når den ser innbydende ut ;)

Desverre har jeg to kresne unger jeg må ta hensyn til også ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er også altetende, men synes maten er bedre når den ser innbydende ut ;)

Desverre har jeg to kresne unger jeg må ta hensyn til også ;)

Hehe,- jeg kan spise hva som helst - f.eks. innmaten i krabber er best når det ser aldeles fryktelig ut :-)

Men en av ungene mine er fintfølende, da - men ikke kresen, heldigvis. Men bare hun tenker på noe uappetittelig, er maten spolert.

Skrevet

Hehe,- jeg kan spise hva som helst - f.eks. innmaten i krabber er best når det ser aldeles fryktelig ut :-)

Men en av ungene mine er fintfølende, da - men ikke kresen, heldigvis. Men bare hun tenker på noe uappetittelig, er maten spolert.

Jeg kan faktisk huske at den ene søstra mi var litt sånn at jo verre maten så ut, jo bedre var den... Hun blanda alt som i ei smørje, mens jeg ville ha alt pent dandert ved siden av hverandre på fatet ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Ofte gidder jeg ikke helle restene over i en annen beholder så jeg setter hele gryta i kjøleskapet. Har hendt restene har blitt stående på komfyren natta over også. Varmer man det godt opp forsvinner jo bakteriene. Jeg har i hvertfall aldri blitt dårlig.

candyqueen_83
Skrevet

Og pizza f.eks har jeg latt ligge på benken og spist kald dagen etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...