damedamen Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=190465 Hvor store er fatene (plast or not?) og hvordan er kvaliteten og størrelsen på bestikket? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Garantert i plast (både tallerkener, glass og salt/pepperkar). Og med min erfaring fra Sportmann hadde jeg heller lagt i noen kroner og kjøpt noe skikkelig. Har de i det hele tatt noe skikkelig? 0 Siter
damedamen Skrevet 29. april 2009 Forfatter Skrevet 29. april 2009 Garantert i plast (både tallerkener, glass og salt/pepperkar). Og med min erfaring fra Sportmann hadde jeg heller lagt i noen kroner og kjøpt noe skikkelig. Har de i det hele tatt noe skikkelig? Aner ikke. Har aldri handla noe der. Hvor får man tak i en god, kvalitets piknik-ryggsekk da? )) Anyone? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Aner ikke. Har aldri handla noe der. Hvor får man tak i en god, kvalitets piknik-ryggsekk da? )) Anyone? Åhlens? Ikea? Div. glassmagasiner? Nille? Europris? 0 Siter
damedamen Skrevet 29. april 2009 Forfatter Skrevet 29. april 2009 Åhlens? Ikea? Div. glassmagasiner? Nille? Europris? Åhlens, ja. Hmmm, flere med kvalitetet, i tilfelle de ikke har der? 0 Siter
damedamen Skrevet 29. april 2009 Forfatter Skrevet 29. april 2009 Åhlens? Ikea? Div. glassmagasiner? Nille? Europris? Glassmagasin ser jeg at du svarer også. Yes, men da har jeg noen butikker på lista mi. Takker for svarene dine! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.