Gå til innhold

Mistet lappen pga festing og naboklage...!

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

20

• mrxx

19

• Lillemus

6

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg blir målløs...

Jeg ble også det!

Man ødelegger ikke en ung manns liv og gjør han arbeidsledig, fordi han er glad i en fest....:(

Hva med å beslaglegge musikkanlegget?

Skrevet

Nå kommer han vel til å spille mer musikk og feste mer hjemme. Han kommer ikke så lett noe sted!

Skrevet

Jeg ble også det!

Man ødelegger ikke en ung manns liv og gjør han arbeidsledig, fordi han er glad i en fest....:(

Hva med å beslaglegge musikkanlegget?

''Hva med å beslaglegge musikkanlegget?''

For meg høres det mer logisk ut, tatt i betraktning hva som er begrunnelsen for at han mistet lappen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Rett og slett helt utrolig!!

Ja, det burde ikke vært lovlig å gjøre slik:(

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå kommer han vel til å spille mer musikk og feste mer hjemme. Han kommer ikke så lett noe sted!

Han mister kanskej jobben og kan sooove lenge om morgenen og feste til laaangt på natt...;)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Hva med å beslaglegge musikkanlegget?''

For meg høres det mer logisk ut, tatt i betraktning hva som er begrunnelsen for at han mistet lappen.

Vet det var en i Arendal som ble fratatt anlegget sitt, om han fikk det igjen aner jeg ikke, men da står ihvertfall beslaget i noe som har tilknytning til den "kriminelle handlingen".

Før vi vet ordet av det saumfarer politiet pubene for å se hvem som er der hver fredag/lørdags kveld:(

Skrevet

Han mister kanskej jobben og kan sooove lenge om morgenen og feste til laaangt på natt...;)

Ja kjøring var jo jobben hans. Mister han jobben, kan det bli mere festing ja!

Uansett, jeg synes straffen var feil. Han burde fått tilsnakk og evt bot eller inndraging av musikkanlegget.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja kjøring var jo jobben hans. Mister han jobben, kan det bli mere festing ja!

Uansett, jeg synes straffen var feil. Han burde fått tilsnakk og evt bot eller inndraging av musikkanlegget.

Det er jo helt sinnsykt å miste lappen, når man ikke driver med ulovlig kjøring...!

sort som natta
Skrevet

merkelig valg å ta lappen pga bråk. ikke gir det mening heller

hidi, the scorpion
Skrevet

merkelig valg å ta lappen pga bråk. ikke gir det mening heller

Nei, det er et overgrep fra politiets side, synes jeg...

Skrevet

Slike virkemidler er brukt før, dette er ikke første gangen. Når du får førerkort så ligger det faktisk noe bak som tilsier at du skal være edruelig, husker dere det? Det var i alle fall det i fra gammelt av. Det betydde ikke at du ikke kunne drikke, men i noen tilfeller så kunne førerkortet bli tatt på grunn av alkohol(mis)bruk

Hvis dette er en gjenganger som har fått uttallige advarsler og ikke retter seg etter det politiet ber han om, så synes jeg det ikke gjør noe som helst at de tar førerkortet hans.

Hva om det var din nabo? Jeg for min del hadde spikket meg et balltre og knust både han og stereoanlegget.

hidi, the scorpion
Skrevet

Slike virkemidler er brukt før, dette er ikke første gangen. Når du får førerkort så ligger det faktisk noe bak som tilsier at du skal være edruelig, husker dere det? Det var i alle fall det i fra gammelt av. Det betydde ikke at du ikke kunne drikke, men i noen tilfeller så kunne førerkortet bli tatt på grunn av alkohol(mis)bruk

Hvis dette er en gjenganger som har fått uttallige advarsler og ikke retter seg etter det politiet ber han om, så synes jeg det ikke gjør noe som helst at de tar førerkortet hans.

Hva om det var din nabo? Jeg for min del hadde spikket meg et balltre og knust både han og stereoanlegget.

En i Arendal fikk beslagt anlegget sitt pga klager fra naboene, det er jo et ok virkelmiddel, men ikke å miste lappen...!

Skrevet

En i Arendal fikk beslagt anlegget sitt pga klager fra naboene, det er jo et ok virkelmiddel, men ikke å miste lappen...!

Det er på grunn av støy han mistet stereoanlegget. Han andre mistet førerkortet på grunn av alkohol(mis)bruk. Dette er faktisk ikke ett uvanlig virkemiddel. Blir du tatt for fyll ute på byen kan førerkortet ditt ryke.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er på grunn av støy han mistet stereoanlegget. Han andre mistet førerkortet på grunn av alkohol(mis)bruk. Dette er faktisk ikke ett uvanlig virkemiddel. Blir du tatt for fyll ute på byen kan førerkortet ditt ryke.

''Blir du tatt for fyll ute på byen kan førerkortet ditt ryke.''

For meg høres det helt ulogisk ut! Mannen har ikke brutt noen trafikkregler, men vært på fylla uten bil, det er da en menneskerett?

Skjønner ikke din logikk her, og da jeg tok lappen i -82, var det aldri et tema engang...

Skrevet

''Blir du tatt for fyll ute på byen kan førerkortet ditt ryke.''

For meg høres det helt ulogisk ut! Mannen har ikke brutt noen trafikkregler, men vært på fylla uten bil, det er da en menneskerett?

Skjønner ikke din logikk her, og da jeg tok lappen i -82, var det aldri et tema engang...

Dette var garantert et tema den gangen du tok førerkort også, jeg husker at det var et tema den gangen jeg tok førerkortet på bil i 1975.

Dette er ikke min logikk, men myndigheten sin. Men jeg forstår at det kan brukes i noen tilfeller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...