Gå til innhold

Sol og sommer!!!!!

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Dagen i dag har vært helt herlig. Jeg har hatt fri og vært alene fra tidlig morgen og til kl to. Etter at en nødvendig runde med støvsugeren la jeg meg rett ut på verandaen. Først med vanlige klær, deretter bukse og singlet for så å ende opp i bare trusa. Magen er rød og leggene har fått farge:o) I april!!!

Møre & Romsdal er kjent for dårlig vær, men i vår har vi hatt det helt utrolig fint:o)

Ikke tro på værmeldingene, det ER fint i M&R!!!

Skrevet

Samme her :) Jeg er litt solbrent på brystet og har fått litt farge i ansiktet og på armene :) Endte opp med BH og shorts når jeg hadde en time til rådighet for soling før huset og hagen ble invadert av jentunger (barneselskap for mellomstejenta som blir 9 i neste uke :)).

Ungene løp rundt og storkoste seg i det flotte været. Utrolig varmt og deilig :))

trollemor;o)
Skrevet

Samme her :) Jeg er litt solbrent på brystet og har fått litt farge i ansiktet og på armene :) Endte opp med BH og shorts når jeg hadde en time til rådighet for soling før huset og hagen ble invadert av jentunger (barneselskap for mellomstejenta som blir 9 i neste uke :)).

Ungene løp rundt og storkoste seg i det flotte været. Utrolig varmt og deilig :))

Alldeles nydelig:o) Her var ungene ute en tim lenger enn vanlig. Må jo nyte det så lenge det varer!!

P.S, jeg skal sende deg en mail snart;o)

Skrevet

Alldeles nydelig:o) Her var ungene ute en tim lenger enn vanlig. Må jo nyte det så lenge det varer!!

P.S, jeg skal sende deg en mail snart;o)

Vi måtte nyte kvelden lengre enn normalt vi også :)

Preikes ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...