Gå til innhold

hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Gjest persilleblad
Skrevet

Jeg er blitt slikt et persilleblad.. :-( Tåler ikke noe stress eller påkjenning lenger, etter mange år av dette. Gikk på en stygg smell vinteren 2007, men har langsomt kreket meg opp igjen og er nå i 50% jobb. Og trives veldig godt med både oppgaver og flotte kolleger som jeg jobber tett med i team.

Men nå er det endringer på jobben, og det takler jeg dårlig. Blir fryktelig sliten og trøtt av det, kroppen kjennes tung og jobb er plutselig et ork. Det er ikke store endringene, men handler om en person som er tilbake etter en tids fravær, og denne personen har en svært brå og konfronterende væremåte. Og en del krav som vi andre må rette oss etter, selv om ting er endret en smule siden personen sist var i aktiv jobb hos oss.

Denne personen aksepterer dårlig at andre gjør feil, glemmer, overser el.l. Mens personen selv aldri tar selvkritikk dersom noe er dennes "feil". Gjelder også små hverdagsting, så det er ingen grunnlag for advarsler el.l altså, men for meg blir dette en stor påkjenning når man jobber tett sammen i team.

Personen er flink i jobben, men utålmodig med andre.

Man kan ikke endre andre mennesker, jeg må jobbe med meg selv, jeg må forsøke å takle at denne personen er slik. Men det er tøft. Jeg har vært med å forme arbeidsplassen til det den er i dag. Det er jeg stolt av, og alle trives, men jeg ser flakkende blikk når personen som skal tilbake blir nevnt, og vet at flere gruer seg.

Jeg tør desverre ikke være mer konkret. Spørsmålet er uansett hva jeg kan gjøre for å bli litt tøffere. For å tåle litt mer kritikk og sile ut det usaklige, ikke ta det personlig, ikke stresse meg opp, ikke være så forbanna konfliktsky........ Kroppen siger nærmest sammen bare av å skrive dette...

Gjest velura
Skrevet

Gå til hypnoterapeut - de har gode resultater med dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...