Gjest Villniss Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Leste her for et par dager siden at noen hadde søkt på sitt gamle nick, og fått opp gamle innlegg og tråder som vedkommende hadde deltatt i. Når jeg forsøker det samme, får jeg bare 0 av 0 treff... Hva er galt? 0 Siter
Solskinnspiken Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Har du husket å huke av på "forfatter"? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Husk å bruke søkefunksjonen i venstre marg og ikke bare den "over her" (der kan du ikke spesifisere søket) 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Husk å bruke søkefunksjonen i venstre marg og ikke bare den "over her" (der kan du ikke spesifisere søket) Jeg ser faktisk ikke noen søkegreie i venstre marg...! *Mulig jeg er blind* 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg ser faktisk ikke noen søkegreie i venstre marg...! *Mulig jeg er blind* Puss brillene dine. ) Til venstre, over der det står Personlig står det SØK. ) Et stykke under Kategorier, mulig at du ikke har scrollet langt nok ned. 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Puss brillene dine. ) Til venstre, over der det står Personlig står det SØK. ) Et stykke under Kategorier, mulig at du ikke har scrollet langt nok ned. Fint, takk! Jeg fant det! :-D *Er ikke blind likevel, jippi!* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.