Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

93% og Drømmeparet ble vi! :o) *Hehehehe*

Skrevet

Hehe, det gikk ikke allverdens bra. Men det var til hjelp å sette inn etternavnene ;-)

Skrevet

0% ble det for oss også - merkelig at vi har vært gift i 30 år ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241097233' post='4141495]

Hehe, det gikk ikke allverdens bra. Men det var til hjelp å sette inn etternavnene ;-)

Med bare fornavn fikk vi plutselig bare 41%, og om jeg la til min mors etternavn som jeg har som mellomnavn sank det fra 93 til 90%. *Hehe*

Gjest solaskinner
Skrevet

Jeg passer visstnok 62% med min nåværende partner og langt bedre med mine ekser hehe. Best passer jeg med min første kjærlighet, som gav 95.5% - jøje! Mon tro hvorfor det gikk åt skogen? Jeg matcher forøvrig veldig bra med Johnny Depp også - jadda ;)

Skrevet

Vi fikk 23% sjanse - problemet er om det vil vare.

Vel, vi har vært sammen i 15 år så langt. Ikke noe tyder på at det skal bli slutt med det første.

Tror det går bra jeg :D

Gjest høstløv
Skrevet

høstløv og mann har 35% sjanse

I gode og onde dager, sier presten. Det kommer dere til å få merke på kroppen. Forholdet deres kan nemlig vippe begge veier, og det trengs både ryggrad, vilje og tålmodighet for å klare det. Mangler dette, kan det se dårlig ut.

Vi har vært gift i mer enn 30 år, og da må vi ha vist både ryggrad, vilje og tålmodighet.

Gjest Elextra
Skrevet

''Dere blir dømt nord og ned av alt og alle, men dere vil vise dem at de tar feil. Og det klarer dere! Dere er nemlig et godt bevis på at motsetninger tiltrekker hverandre og at dere kan bli svært lykkelige selv om oddsene til dels er i mot dere. Stå på!''

:P

Skrevet

Det hjelper tydeligvis med flere bokstaver!

Bare fornavn ga 17% sjanse:

''Det ser ikke lyst ut, men hvis dere virkelig vil og virkelig liker hverandre, kan dere jobbe dere frem til et fint forhold. Kanskje må dere gå mye i motbakke, men det blir man jo sterkere av?''

Mens med etternavn ble det 67.5% sjanse:

''Dere har et strålende utgangspunkt, men må jobbe litt med å snakke sammen. Da kan dere bli et virkelig flott par som kommer til å oppleve mye fint sammen i tiden framover.''

Skrevet

Med de fornavnene som brukes til daglig: 14,5%

Inkludert mannens mellomnavn (fornavn 2), som vanligvis ikke brukes: 22%

Med etternavn (vi har ikke samme): 55%

Men selv med den høyeste oddsen lærte jeg noe nytt:

''Dere blir dømt nord og ned av alt og alle''

Det har jeg faktisk aldri merket noe til. Jeg må ha vært blind av forelskelse og oversett det - en tilstand som slett ikke pleier å ramme meg.

''Husk at funksjonaliteten ikke er vitenskapelig korrekt.'' Bombe...

Skrevet

Med de fornavnene som brukes til daglig: 14,5%

Inkludert mannens mellomnavn (fornavn 2), som vanligvis ikke brukes: 22%

Med etternavn (vi har ikke samme): 55%

Men selv med den høyeste oddsen lærte jeg noe nytt:

''Dere blir dømt nord og ned av alt og alle''

Det har jeg faktisk aldri merket noe til. Jeg må ha vært blind av forelskelse og oversett det - en tilstand som slett ikke pleier å ramme meg.

''Husk at funksjonaliteten ikke er vitenskapelig korrekt.'' Bombe...

*he he*

Det er forresten interressant å se at lengre navn = bedre score.

Men at det finnes eksempler på at lange navn ikke er nok, har man jo på at Charles Arthur Philip George ble skilt fra Diana Spencer! Kanskje hadde sistnevnte for kort navn, og at det derfor hjelper å gifte seg med en som heter Camilla Parker-Bowles istedet, selv om hun fikk dette dritlange navnet fra en kar hun skilte seg fra?

Rarere er det dog at det norske kongeparet har klart å være gift i 40 år når de bare heter Sonja og Harald - ingen mellomnavn eller etternavn der.

Mystisk.

Gjest høstløv
Skrevet

*he he*

Men at det finnes eksempler på at lange navn ikke er nok, har man jo på at Charles Arthur Philip George ble skilt fra Diana Spencer! Kanskje hadde sistnevnte for kort navn, og at det derfor hjelper å gifte seg med en som heter Camilla Parker-Bowles istedet, selv om hun fikk dette dritlange navnet fra en kar hun skilte seg fra?

Rarere er det dog at det norske kongeparet har klart å være gift i 40 år når de bare heter Sonja og Harald - ingen mellomnavn eller etternavn der.

Mystisk.

Sitat: "Rarere er det dog at det norske kongeparet har klart å være gift i 40 år når de bare heter Sonja og Harald - ingen mellomnavn eller etternavn der."

Jeg tok en test på kongeparet

Sonja og Harald har 24.5% sjanse

Dere kan få det fint sammen, men spørsmålet er om det vil vare. Det finnes flere fisk i havet, og gresset er ofte grønnere på andre siden av gjerdet. Oddsene er ikke all verdens gode, men hvis dere virkelig vil ha hverandre, så sats!

Gjest høstløv
Skrevet

*he he*

Mystisk.

Det er ikke slik at jo lengre navn jo bedre score i alle tilfelle jeg prøvde på fiktive navne sammensetninger og fikk dette resultatet.

josefine nikoline charlotte og nikolay hans jørgen har 0% sjanse

Prosentene er definitivt ikke på deres side, dette ser dårlig ut... Kanskje en av dere kan skifte navn?

Skrevet

Det er ikke slik at jo lengre navn jo bedre score i alle tilfelle jeg prøvde på fiktive navne sammensetninger og fikk dette resultatet.

josefine nikoline charlotte og nikolay hans jørgen har 0% sjanse

Prosentene er definitivt ikke på deres side, dette ser dårlig ut... Kanskje en av dere kan skifte navn?

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...