Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Villniss
Skrevet

Ja, alt for lite! Og i tillegg anket psychoen dommen på stedet...! For en jævel...

Skrevet

Den saken er så grotesk at jeg finner ikke ord. Og dommen er jo en hån mot en stakkars liten gutt.

Skrevet

Ja, alt for lite! Og i tillegg anket psychoen dommen på stedet...! For en jævel...

Og hva med mora!? "Han kan nok være en voldsmann, men han har aldri slått meg eller ungene!" og så går hun hen og får en unge med ham!

Jeg håper inderlig at hun er så underkuet at hun ikke tør annet av frykt for sitt eget liv.

Gjest minnah
Skrevet

Fullstendig forkastelig!!! Nå leste jeg 6 år før i dag, så om de har lagt på 2 år er det jo noe... men ikke i nærheten av hva et slikt monster fortjener. *kvalm*

Skrevet

Dette er en så grusom sak, at jeg er helt målløs. :-(

Straffeutmålingen er en vits.

Skrevet

Og hva med mora!? "Han kan nok være en voldsmann, men han har aldri slått meg eller ungene!" og så går hun hen og får en unge med ham!

Jeg håper inderlig at hun er så underkuet at hun ikke tør annet av frykt for sitt eget liv.

Hvis hun skal ha barn med han, så forventer jeg at barnevernet møter opp under fødsel og tar med seg barnet.

Skrevet

Hvis hun skal ha barn med han, så forventer jeg at barnevernet møter opp under fødsel og tar med seg barnet.

Hvis jeg ikke husker feil, har de en sønn på 4 måneder sammen.

Skrevet

Barnet er vel født for en god stund siden nå. Jeg trodde barnevernet hadde tatt barnet, men har i nyheten fått inntrykk av at det ikke er tilfelle, men jeg vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...