nick Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/30/nyheter/innenriks/krim/5999018/ Jeg oversender herved mine lykkeønskninger til drapsmannen, og ber til høyere makter om at han må bli rævpult daglig i samtlige år. 8 år er for lite. 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Ja, alt for lite! Og i tillegg anket psychoen dommen på stedet...! For en jævel... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Den saken er så grotesk at jeg finner ikke ord. Og dommen er jo en hån mot en stakkars liten gutt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Ja, alt for lite! Og i tillegg anket psychoen dommen på stedet...! For en jævel... Og hva med mora!? "Han kan nok være en voldsmann, men han har aldri slått meg eller ungene!" og så går hun hen og får en unge med ham! Jeg håper inderlig at hun er så underkuet at hun ikke tør annet av frykt for sitt eget liv. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Fullstendig forkastelig!!! Nå leste jeg 6 år før i dag, så om de har lagt på 2 år er det jo noe... men ikke i nærheten av hva et slikt monster fortjener. *kvalm* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Dette er en så grusom sak, at jeg er helt målløs. :-( Straffeutmålingen er en vits. 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Og hva med mora!? "Han kan nok være en voldsmann, men han har aldri slått meg eller ungene!" og så går hun hen og får en unge med ham! Jeg håper inderlig at hun er så underkuet at hun ikke tør annet av frykt for sitt eget liv. Hvis hun skal ha barn med han, så forventer jeg at barnevernet møter opp under fødsel og tar med seg barnet. 0 Siter
laban Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hvis hun skal ha barn med han, så forventer jeg at barnevernet møter opp under fødsel og tar med seg barnet. Hvis jeg ikke husker feil, har de en sønn på 4 måneder sammen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Hvis hun skal ha barn med han, så forventer jeg at barnevernet møter opp under fødsel og tar med seg barnet. Barnet er vel født for en god stund siden nå. Jeg trodde barnevernet hadde tatt barnet, men har i nyheten fått inntrykk av at det ikke er tilfelle, men jeg vet ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.