Gå til innhold

så lei av å være alene!!!

Anbefalte innlegg

Gjest kalleklovnnne
Skrevet

så lei og deppa av singeltilværelsen!!

Jeg er så utrolig lei av å være singel!! Prøvd alt, byen, nettet osv. Finner ingen, og de jeg vil ha vil ikke ha meg! Dette er skikkelig ille nå, er 36 år, jente, og har jo lyst på familie en dag. Det spøker virkelig for fremtidig barn og familielykke. Gjør meg så trist, vært single i snart 4 år, det er så deprimerende i lengden. Skulle ønske det var vanlig å sjekke på butikken, busstoppet osv, men her i Norge blir man bare sett rart på om man skulle være så " sprø" å gjøre det...Har heller ingen venner eller venner via venner som har single venner... –

Gjest Elextra
Skrevet

Jo mer du tenker på det, jo mindre blir sjansene for å treffe noen, tror jeg.

Forsøk å finn på morsomme ting uten å ha fokus på å treffe en partner! Vær gjerne sosial med venner enten de er par eller single. Når du tenker etter ønsker du kanskje selv også å treffe én som ikke er "desperat" etter å treffe noen?

Vet det er lett å si, men ofte treffer man noen når man minst venter det!

Ellers har du jo alltid nettdating - kjenner til flere eksempler på stabile par som har truffet hverandre på den måten. Men også når man dater på den måten tror jeg det er viktig å ha fokus på å ha det hyggelig og treffe nye mennesker - og ikke lete desperat etter en livspartner i hver du treffer. Om du gjør det har du det mindre morsomt underveis og nedturene kan bli tunge.

Skrevet

Nettdating kan være noe for deg!

Jeg kjenner flere som har fått seriøse og flotte forhold etter å ha truffet hverandre på den måten :)

Du trenger ikke velge et typisk sjekkested, men f.eks. www.nettby.no? Der vanker alle typer mennesker, både single og godt gifte :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner...

Jeg sjekket opp en på toget en gang. Jeg gjorde det bare for å teste et sjekkeblikk som jeg leste om i en bok om kroppsspråk, og så funket det...

Ellers har du slike muligheter som kurs eller hobbyer. Jeg fant mannen min i en dykkeklubb.

Det er mange muligheter, selv om du ikke skulle ønske å bruke nettet.

Skrevet

Nettdating kan være noe for deg!

Jeg kjenner flere som har fått seriøse og flotte forhold etter å ha truffet hverandre på den måten :)

Du trenger ikke velge et typisk sjekkested, men f.eks. www.nettby.no? Der vanker alle typer mennesker, både single og godt gifte :)

Enig!!

Gjest nettetertingen
Skrevet

Fant samboeren min på møteplassen, det ble full klaff. Viste seg at han var nærmeste naboen etterhvert, hihi. Han visste godt hvem jeg var, lenge før jeg viste hvem han var. Har vært sammen i over 4 år nå.

Fortvil ikke, det ordner seg nok for deg også:)

Lykke til:9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...