Gjest Aimabel Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Siden legen vet navnet sier jeg bare hei. hvis noen presentere meg sier jeg også bare hei. Men jeg oppfatter _aldri_ hva vedkommende jeg hilser på heter, så h*n kan gjerne si ShitdiddelidooShalabajs uten at jeg ville reagert ;-) 0 Siter
Gjest MiaMaaria Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Ja, jeg presenterer meg. På samme måte som om jeg kommer i et selskap der det er noen ukjente tilstede, og vertinnen/verten sier: "Dette er Mia, du må hilse på Per og Lise". Da sier jeg jo "Mia, hei" når jeg hilser på dem, selv om vertinnen/verten allerede har sagt hva jeg heter. 0 Siter
Helmi Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg synes at det likevel er naturlig å si navnet mitt når jeg håndhilser for første gang. Selvom legen vet navnet mitt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Første gangen jeg møter en lege, så sier jeg: Shira, hei.'' Samme som meg: - ShitDiddleyDo, sjallabais, sier jeg, og så blir jeg ofte henvist videre. Jøss, du her? :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg sier nok automatisk navnet mitt når jeg håndhilser på nye mennesker, så jeg gjør det til legen også første gangen... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Jeg pleier nesten alltid å presentere meg med både for- og etternavn når jeg treffer nye personer. Veldig mange sier bare fornavnet sitt - jeg synes en skal si begge navnene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Til nye personer presenterer jeg med fornavn og etternavn - og av og til et mellomnavn (pikenavnet mitt). Dette vil jeg også gjøre til en ny lege som vet navnet mitt fra lista si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.