Gjest Sekstenåringen vil dit Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Er det noen som vet om det er aldersgrense på Øya festivalen i Oslo 12-15 august? Er det utrygt å sende tenåringen dit? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Synes ikke den er spesielt utrygg nei, veldig snill festival :-) 0 Siter
lex Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Trygt vil jeg si. Alle under 18 får armbånd i egen farge = kan ikke kjøpe alkohol. (Og mat/drikke kan ikke medbringes.) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Det er ikke noe problem å sende 16-åringer til Øya. Det er massevis av ungdommer i den alderen som drar dit. 0 Siter
laban Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Datteren min var der den sommeren hun var nesten 17. Hun jobbet som frivillig og har gjort det hver sommer siden. Hun har vært på flere andre festivaler også, både innenlands og på Roskilde. Øya er vel den eneste jeg ikke har hørt historier fra om hendelser man ikke ønsker egne barn skal komme opp i (hun har ikke vært innblandet selv). Hun har fortalt at de er strenge med aldersgrensene. Jeg ser ingen grunn til å være engstelig for Øya. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.