Gå til innhold

Er det aldersgrense på øya festivalen?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekstenåringen vil dit
Skrevet

Er det noen som vet om det er aldersgrense på Øya festivalen i Oslo 12-15 august?

Er det utrygt å sende tenåringen dit?

Gjest minnah
Skrevet

Synes ikke den er spesielt utrygg nei, veldig snill festival :-)

Skrevet

Trygt vil jeg si. Alle under 18 får armbånd i egen farge = kan ikke kjøpe alkohol. (Og mat/drikke kan ikke medbringes.)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er ikke noe problem å sende 16-åringer til Øya. Det er massevis av ungdommer i den alderen som drar dit.

Skrevet

Datteren min var der den sommeren hun var nesten 17. Hun jobbet som frivillig og har gjort det hver sommer siden.

Hun har vært på flere andre festivaler også, både innenlands og på Roskilde. Øya er vel den eneste jeg ikke har hørt historier fra om hendelser man ikke ønsker egne barn skal komme opp i (hun har ikke vært innblandet selv).

Hun har fortalt at de er strenge med aldersgrensene. Jeg ser ingen grunn til å være engstelig for Øya.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...