Gå til innhold

tror dere på folka i "den sjette sans"?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Tror dere at de virkelig har en sjette sjans, eller er det bare flinke til å prate med seg, kombinert med en god dose flaks?

Gjest Aimabel
Skrevet

Vanskelig...... Det er jo nesten alltid hvertfall en av dem som løser oppgaven utrolig bra. Og så er noen helt ute på viddene. Kan jo være at de tar inn feil signaler, må jo være mye "forstyrrelser" Jo, jeg har tro på at man med ro og konsentrasjon kan fange opp annen komunikasjon enn språk og mimikk.

Gjest minnah
Skrevet

Synes det blir vanskelig å bortforklare, sånn gang etter gang. Men samtidig strider det jo mot all logikk, så... nei, itte veit je!! :o)

Gjest best wishes
Skrevet

Vanskelig...... Det er jo nesten alltid hvertfall en av dem som løser oppgaven utrolig bra. Og så er noen helt ute på viddene. Kan jo være at de tar inn feil signaler, må jo være mye "forstyrrelser" Jo, jeg har tro på at man med ro og konsentrasjon kan fange opp annen komunikasjon enn språk og mimikk.

Men hvorfor gjør de det gjennomsnittelig så dårlig på "matching-oppgavene?"

Gjest minnah
Skrevet

Jeg tenker det kanskje ikke er tette nok bånd mellom eier og bil til at man kan sile ut hvem som eier opel'n og hvem som kjører Audi. :-)

Men den kunst-oppgaven sist søndag ga jo vanvittig bra resultater da.

Gjest Kimmie
Skrevet

Har tro på dem og synes enkelte er dyktige ; )

Skrevet

Jeg hadde tro på en mann som var med en gang. Husker ikke hva han het, men var barnebokforfatter, tror jeg.

Gjest Aimabel
Skrevet

Aner ikke. Det som har gjort mest inntrykk på meg var den dama som skulle finne en person som var gjemt i en skog, og dama var jo raskere enn labradoren!

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg tenker det kanskje ikke er tette nok bånd mellom eier og bil til at man kan sile ut hvem som eier opel'n og hvem som kjører Audi. :-)

Men den kunst-oppgaven sist søndag ga jo vanvittig bra resultater da.

Jeg tenker kanskje ubevisst at man lar"fornuftten" overta, at man har en ide om hvordan eier av en opel ser ut, hvordan en baker ser ut, osv... Og dermed overser den sjette sans?

Gjest troende
Skrevet

Jeg tror ... blei helt målløs av hun bergenseren med det lange håret på søndagen (husker ikke navnet hennes) .....

Gjest sjeptisk
Skrevet

Jeg tror ... blei helt målløs av hun bergenseren med det lange håret på søndagen (husker ikke navnet hennes) .....

Uff, ble litt redd for henne med det lange håret da hun sa navnet på en som muligens kunne være innblandet i drapsgåten.....hun kan jo få problemer....

Hun imponerer meg veldig, selv om jeg egentlig ikke tror på slikt overhodet. Men så er dette tv og på tv er alt mulig, nie, jeg vet ikke jeg...

Gjest en damedame
Skrevet

Jeg mistenker at de jukser litt fra programlagernes side. Men samtidig tror jeg på mer mellom himmel og jord.

Gjest alternativ kråke
Skrevet

Jeg mistenker at de jukser litt fra programlagernes side. Men samtidig tror jeg på mer mellom himmel og jord.

u/t

Skrevet

Jeg er generelt sett veldig skeptisk til slikt, og tenker at det er mye som "synske" fått til som kan forklares ved psykologi. F eks da de under Fornemmelse for mor skulle påpeke stedet der liket ble funnet, så kan man sikkert finne ut mye ved å tolke ansiktene til filmteamet osv.

Jeg har ikke sett så mye av "den sjette sans", men ble meget imponert da hun ene ute i en båt på Glomma kunne fortelle at det under dem hadde vært en kirke som brant! man kan jo ikke akkurat gjette seg til slikt.

Men de er utrolig dårlige på å matche eier og gjenstand!

Skrevet

Uff, ble litt redd for henne med det lange håret da hun sa navnet på en som muligens kunne være innblandet i drapsgåten.....hun kan jo få problemer....

Hun imponerer meg veldig, selv om jeg egentlig ikke tror på slikt overhodet. Men så er dette tv og på tv er alt mulig, nie, jeg vet ikke jeg...

Hvilken drapsgåte var det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...