Gjest best wishes Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Tror dere at de virkelig har en sjette sjans, eller er det bare flinke til å prate med seg, kombinert med en god dose flaks? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Vanskelig...... Det er jo nesten alltid hvertfall en av dem som løser oppgaven utrolig bra. Og så er noen helt ute på viddene. Kan jo være at de tar inn feil signaler, må jo være mye "forstyrrelser" Jo, jeg har tro på at man med ro og konsentrasjon kan fange opp annen komunikasjon enn språk og mimikk. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Synes det blir vanskelig å bortforklare, sånn gang etter gang. Men samtidig strider det jo mot all logikk, så... nei, itte veit je!! ) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Vanskelig...... Det er jo nesten alltid hvertfall en av dem som løser oppgaven utrolig bra. Og så er noen helt ute på viddene. Kan jo være at de tar inn feil signaler, må jo være mye "forstyrrelser" Jo, jeg har tro på at man med ro og konsentrasjon kan fange opp annen komunikasjon enn språk og mimikk. Men hvorfor gjør de det gjennomsnittelig så dårlig på "matching-oppgavene?" 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Men hvorfor gjør de det gjennomsnittelig så dårlig på "matching-oppgavene?" Jeg tenker det kanskje ikke er tette nok bånd mellom eier og bil til at man kan sile ut hvem som eier opel'n og hvem som kjører Audi. :-) Men den kunst-oppgaven sist søndag ga jo vanvittig bra resultater da. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Har tro på dem og synes enkelte er dyktige ; ) 0 Siter
cathlin Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg hadde tro på en mann som var med en gang. Husker ikke hva han het, men var barnebokforfatter, tror jeg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Men hvorfor gjør de det gjennomsnittelig så dårlig på "matching-oppgavene?" Aner ikke. Det som har gjort mest inntrykk på meg var den dama som skulle finne en person som var gjemt i en skog, og dama var jo raskere enn labradoren! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg tenker det kanskje ikke er tette nok bånd mellom eier og bil til at man kan sile ut hvem som eier opel'n og hvem som kjører Audi. :-) Men den kunst-oppgaven sist søndag ga jo vanvittig bra resultater da. Jeg tenker kanskje ubevisst at man lar"fornuftten" overta, at man har en ide om hvordan eier av en opel ser ut, hvordan en baker ser ut, osv... Og dermed overser den sjette sans? 0 Siter
Gjest troende Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg tror ... blei helt målløs av hun bergenseren med det lange håret på søndagen (husker ikke navnet hennes) ..... 0 Siter
Gjest sjeptisk Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg tror ... blei helt målløs av hun bergenseren med det lange håret på søndagen (husker ikke navnet hennes) ..... Uff, ble litt redd for henne med det lange håret da hun sa navnet på en som muligens kunne være innblandet i drapsgåten.....hun kan jo få problemer.... Hun imponerer meg veldig, selv om jeg egentlig ikke tror på slikt overhodet. Men så er dette tv og på tv er alt mulig, nie, jeg vet ikke jeg... 0 Siter
Gjest en damedame Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg mistenker at de jukser litt fra programlagernes side. Men samtidig tror jeg på mer mellom himmel og jord. 0 Siter
Gjest alternativ kråke Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg mistenker at de jukser litt fra programlagernes side. Men samtidig tror jeg på mer mellom himmel og jord. u/t 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg er generelt sett veldig skeptisk til slikt, og tenker at det er mye som "synske" fått til som kan forklares ved psykologi. F eks da de under Fornemmelse for mor skulle påpeke stedet der liket ble funnet, så kan man sikkert finne ut mye ved å tolke ansiktene til filmteamet osv. Jeg har ikke sett så mye av "den sjette sans", men ble meget imponert da hun ene ute i en båt på Glomma kunne fortelle at det under dem hadde vært en kirke som brant! man kan jo ikke akkurat gjette seg til slikt. Men de er utrolig dårlige på å matche eier og gjenstand! 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Uff, ble litt redd for henne med det lange håret da hun sa navnet på en som muligens kunne være innblandet i drapsgåten.....hun kan jo få problemer.... Hun imponerer meg veldig, selv om jeg egentlig ikke tror på slikt overhodet. Men så er dette tv og på tv er alt mulig, nie, jeg vet ikke jeg... Hvilken drapsgåte var det? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg hadde tro på en mann som var med en gang. Husker ikke hva han het, men var barnebokforfatter, tror jeg. Martin Nygaard? http://www.akersposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080215/KULTUR/782887126/1017 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Hvilken drapsgåte var det? Drap i Ørje: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=256682 Og det var vel navnet på denne siktende hun fra Bergen oppga? Og det navnet har vel aldri vært offentlig kjent før? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Drap i Ørje: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=256682 Og det var vel navnet på denne siktende hun fra Bergen oppga? Og det navnet har vel aldri vært offentlig kjent før? Se også http://www.smaalenene.no/nyheter/article4291791.ece 0 Siter
cathlin Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Martin Nygaard? http://www.akersposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080215/KULTUR/782887126/1017 Ja, det var han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.