Gå til innhold

tror dere på folka i "den sjette sans"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan forklare per i dag, men jeg er generelt skeptisk til mennesker som viser seg fram på den måten som deltakerne i disse programmene gjør...

Skrevet

Men hvorfor gjør de det gjennomsnittelig så dårlig på "matching-oppgavene?"

Fordi det er de vanskligste oppgavene.

Jeg kjenner ei som ser mer enn de fleste, og kunne sikkrt gjort det bra i dette programmet. Hun sier at det letteste er å finne ut hva som er skjedd på et åsted, mens det vanskligste er matching-oppgavene.

Og ja jeg tror.

Gjest MrYellow
Skrevet

Jeg er generelt sett veldig skeptisk til slikt, og tenker at det er mye som "synske" fått til som kan forklares ved psykologi. F eks da de under Fornemmelse for mor skulle påpeke stedet der liket ble funnet, så kan man sikkert finne ut mye ved å tolke ansiktene til filmteamet osv.

Jeg har ikke sett så mye av "den sjette sans", men ble meget imponert da hun ene ute i en båt på Glomma kunne fortelle at det under dem hadde vært en kirke som brant! man kan jo ikke akkurat gjette seg til slikt.

Men de er utrolig dårlige på å matche eier og gjenstand!

''F eks da de under Fornemmelse for mor skulle påpeke stedet der liket ble funnet,''

Lette de etter liket av a mor? *fnis*

Skrevet

''F eks da de under Fornemmelse for mor skulle påpeke stedet der liket ble funnet,''

Lette de etter liket av a mor? *fnis*

LOL

Gjest minnah
Skrevet

Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan forklare per i dag, men jeg er generelt skeptisk til mennesker som viser seg fram på den måten som deltakerne i disse programmene gjør...

Jeg føler ikke at de viser seg fram, men at de er like nysgjerrige som resten av oss (?) på om de kan klare oppgavene, for dermed å bevise vel så mye for seg selv som for andre - at de har en slags sjette sans. :-)

Gjest minnah
Skrevet

han var sikta i saken i starten ...... det ble bekreftet der.

De sa vel at han var én av de siktede? Og navnet ble jo "beepet" over?

Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan bli et problem jeg. Men kjenner ikke saken da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...