Gjest Plakaten Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror denne reklameplakaten kan være litt støttende for en del. Hvorfor står gutten og ser ned i bokseren forresten ? http://www.haireklame.no/byporten_/kjaerlighetstorsdag.jpg 0 Siter
Helmi Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Jeg tror denne reklameplakaten kan være litt støttende for en del.'' Mitt spørsmål er: hvem er det den _støtter_ ? 0 Siter
Gjest mystifistisk Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Jeg tror denne reklameplakaten kan være litt støttende for en del.'' Mitt spørsmål er: hvem er det den _støtter_ ? Akkurat det tenkte jeg også på :-p 0 Siter
Gjest Tror ikke du også det, da?? Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Jeg tror denne reklameplakaten kan være litt støttende for en del.'' Mitt spørsmål er: hvem er det den _støtter_ ? He he, "Plakaten" mente nok _støtende_ med èn t i midten... 0 Siter
Helmi Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 He he, "Plakaten" mente nok _støtende_ med èn t i midten... Hehe - sikker på det? 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Jeg tror denne reklameplakaten kan være litt støttende for en del.'' Mitt spørsmål er: hvem er det den _støtter_ ? ''Mitt spørsmål er: hvem er det den _støtter_ ?'' De som må _lete_ etter utstyret nedi bokseren, kanskje? :-D 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Om noen finner dette støtende har de for lite å bruke vettet på. 0 Siter
Helmi Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Mitt spørsmål er: hvem er det den _støtter_ ?'' De som må _lete_ etter utstyret nedi bokseren, kanskje? :-D 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Jeg tror denne reklameplakaten kan være litt støttende for en del.'' Mitt spørsmål er: hvem er det den _støtter_ ? Apropos "støttende" - ser for meg Sølvi Wang som Flisa-myggen: "Det var ittnå tæltstang i DET tæltet!" Trusa får jo litt sånn telt-look slik han drar i den, eller hva? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Stakkars gutt, jeg synes han ser litt puslete ut. Bildet støtter ikke opp under selvtilliten hans, i hvert fall. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Stakkars gutt, jeg synes han ser litt puslete ut. Bildet støtter ikke opp under selvtilliten hans, i hvert fall. Jeg liker heller ikke bildet noe særlig. Det e ikke støtende, men mer , ja, puslete som du sier. Uestetisk. Kan ikke se at det skal være noen voldsom god reklame. 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 "Hvorfor står gutten og ser ned i bokseren forresten ?" Det er jo ofte der nede at gutter kjenner at det er liv i kjærlighetslivet 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Han så bare bleik og veik ut. Hva er det han ser etter? ;-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg får straks ubehagelige bilder i hodet av fullt av ørsmå kryp nedi der, uha, en øse tanglopper eller noe. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1241175032' post='4141857] Han så bare bleik og veik ut. Hva er det han ser etter? ;-) ''Hva er det han ser etter? ;-)'' Noe som tydeligvis ikke er så lett å få øye på, slik som han glaner;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 ''Hva er det han ser etter? ;-)'' Noe som tydeligvis ikke er så lett å få øye på, slik som han glaner;-) Det første jeg tenker når jeg ser bildet er "stakkars..." ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.