Gå til innhold

Lystette gardiner

Gjest Liker sol men ikke når jeg sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det?.Våkner tidlig hver dag pga solen skinner gjennom garidnene.Kan ikke ha rullegardin for da kan ikke vinduet være åpen om natte

Gjest minnah
Skrevet

Skaff deg en slik "dronningmaske" som jeg kaller det, bare øyemaske med strikk som du fester rundt hodet. Jeg fikk min fra British Airways og var avhengig av den i flere år - til den ble helt utslitt.. ;-)

Billigere og enklere enn å skru opp en gardin.

Skrevet

Skaff deg en slik "dronningmaske" som jeg kaller det, bare øyemaske med strikk som du fester rundt hodet. Jeg fikk min fra British Airways og var avhengig av den i flere år - til den ble helt utslitt.. ;-)

Men vi er flere som sover på rommet.Også en baby

Skrevet

Jeg ser at naboen har folderike bomullsgardiner, der utsiden er svart/mørkeblå og innsiden (foret) er hvit. Det er fortrekksgardiner. Sikker enkelt å lage sjøl om man har symaskin.

Skrevet

Jeg kjøpte på www.gardinekspressen.no. :)

Skrevet

Jysk har

Vet du ca pris?.Ferdigsydd?

Gjest mørkets dronning
Skrevet

jeg har tjukke,mørke gardiner som tar det som er av lys utenfra.effekt,og fullt mulig å lufte:) kjøpte vel de på princess

gardinene er så mørke at man heller ikke kan se utenfra om jeg har lyset på eller ei:P

Gjest minnah
Skrevet

Ok, ja, da blir det jo noe annet :o)

Tvillingmamma
Skrevet

vi har lystett rullegardin på alle soverom, ikke noe problem å åpne vinduene for det :)

candyqueen_83
Skrevet

vi har lystett rullegardin på alle soverom, ikke noe problem å åpne vinduene for det :)

Men det kommer jo ikke noe særlig med luft gjennom. Rullgardina skal jo sitte ganske tett inntil karmen.

Tvillingmamma
Skrevet

Men det kommer jo ikke noe særlig med luft gjennom. Rullgardina skal jo sitte ganske tett inntil karmen.

Rullegardinen henger jo rett ned, så vi synes det kommer inn greit med luft...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...