Gå til innhold

Ta vekk nest på slagene på ny dress?

Anbefalte innlegg

Gjest Husmorspire
Skrevet

Min mann har en ny dress, det er nest på slagene bak, skal de tas av? Det er med vit tråd på sort dress, så de skal vel det forresten.Lurer ofte også på om lommer som er sydd igjen skal sprettes opp, har ikke så god greie på slike penklær jeg!

Gjest høstløv
Skrevet

Nestene skal tas vekk. Og hvis det er merke på den ene armen, skal det også fjernes.

Gjest vil lære noe i dag og
Skrevet

Hva er nest?

Skrevet

Nestene skal tas vekk. Og hvis det er merke på den ene armen, skal det også fjernes.

Enig.

Det er visst enkelte som tror at merkelappen på ermet skal være der;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Enig.

Det er visst enkelte som tror at merkelappen på ermet skal være der;-)

Ja, de tror at det viser at de har kjøpt merkedress, men egentlig er det bare et reklamemerke, akkurat som prislappen, som man jo klipper av før en tar dressen i bruk.

Gjest Mirakelet
Skrevet

gjensydde lommer har jeg sett på en del penjakker til damer og,

skjønner ikke helt pointet, men det er vel i tilfelle noen bare vil ha de til pynt?

Jeg har i alle fall bare klippet over sømmen og dratt ut trådene.

Gjest majas mamma
Skrevet

alle sånne nest skal tas vekk, sammensydde lommer skal sprettes opp. Dett er lagd for at tøyet skal holde fasongen, og ikke få noen rare bretter underveis fra produsent til forbruker. På samme måte skal alle merkelapper utenpå ermene sprettes av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...