Gjest Husmorspire Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Min mann har en ny dress, det er nest på slagene bak, skal de tas av? Det er med vit tråd på sort dress, så de skal vel det forresten.Lurer ofte også på om lommer som er sydd igjen skal sprettes opp, har ikke så god greie på slike penklær jeg! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Nestene skal tas vekk. Og hvis det er merke på den ene armen, skal det også fjernes. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hva er nest? Sitat: "nest I nest n1 (av III *neste) sting som er sydd løst " http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=nest&sourceid=Mozilla-search 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Nestene skal tas vekk. Og hvis det er merke på den ene armen, skal det også fjernes. Enig. Det er visst enkelte som tror at merkelappen på ermet skal være der;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Enig. Det er visst enkelte som tror at merkelappen på ermet skal være der;-) Ja, de tror at det viser at de har kjøpt merkedress, men egentlig er det bare et reklamemerke, akkurat som prislappen, som man jo klipper av før en tar dressen i bruk. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 gjensydde lommer har jeg sett på en del penjakker til damer og, skjønner ikke helt pointet, men det er vel i tilfelle noen bare vil ha de til pynt? Jeg har i alle fall bare klippet over sømmen og dratt ut trådene. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 alle sånne nest skal tas vekk, sammensydde lommer skal sprettes opp. Dett er lagd for at tøyet skal holde fasongen, og ikke få noen rare bretter underveis fra produsent til forbruker. På samme måte skal alle merkelapper utenpå ermene sprettes av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.