Hushjelpen Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Fra forrige tråd om vaier så kjønner alle at jeg IKKE er rørlegger:o) Er det noen som kan gi meg et håp om at doen kan bli brukandes igjen i dag?? Altså, greia er at doen tar inn vann, men det siver så vidt ut igjen (doen blir helt full). Nå er det tett i sluken og, når jeg dusja i sted ble hele gulvet fullt av vann!!! Hvor er problemet og hva gjør jeg??? Har prøvd å stake opp litt, og da blir vannet grumsete, så det sitter vel noe inni der et sted? Hjelp meg, anyone! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Bind, truseinnlegg og tamponger tetter igjen sluk. Når det er så ille som du beskriver, så ville jeg prøve å kontakte en rørlegger, kanskje det er en som vil forbarme seg over deg i dag. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Google på rørleggervakten, kanskje det finnes en på vakt i nærheten av der du bor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.