Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Alle har fri, så om butikkene er åpne, så er det fordi de har glemt å låse. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Alle har fri, så om butikkene er åpne, så er det fordi de har glemt å låse. Akkja;))) Hadde mistanke om det, ja. Takk for raskt svar, høstløv;) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Akkja;))) Hadde mistanke om det, ja. Takk for raskt svar, høstløv;) På bensinstasjonene får du det mest nødvendige av matvarer, slik du slipper å gå sulten i seng. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 På bensinstasjonene får du det mest nødvendige av matvarer, slik du slipper å gå sulten i seng. Det er jo sant;)) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Brustad-buene til Bunnpris er åpne. Tror jeg. www.bunnpris.no. 0 Siter
Gjest veggisen Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Det er jo sant;)) gjelder jo ikk efor sånne som meg som krever "spesial-mat". lite jeg tåler... men jeg handlet inn for helga i går,så det går greit det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.