Gjest Snart 30 år gammel dame Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg skriver det her, for å høre om andre har det samme. Helt siden jeg var liten som jeg kan huske, har øyene mine rent lett. Dvs, jeg må stadig tørke øyene mine fordi de blir så lett våte. Ikke slik at det renner i strie strømmer, bare ubehagelig våte. Når jeg tisser, så renner det tårer automatisk. Jeg har ingen anelse om hvorfor, det bare skjer hver gang jeg tisser. Hva kan dette være? Hva slags sammenheng kan det være mellom blæren og tårer i øynene? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Nå minte du meg på at jeg alltid fikk tårer i øynene når jeg tisset - før i tiden! Spedbarn blir blanke i blikket når de tisser i bleia også. Tror ikke det er noe unaturlig, det. Søsteren min og jeg fikk også tårer i øynene når vi sang oss oppover skalaen, på ett bestemt punkt. Vi syntes det var rart, akkurat som når man (i alle fall jeg) stikker i kinnene over "kjeveknutene" når man spiser noe skikkelig surt, som rips. Jeg spurte legen min en gang om slikt og hun sukket litt oppgitt og sa at det var utallige ting som skjedde i menneskekroppen, og man visste ikke alltid hva det var. 0 Siter
Gjest eyecure Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Kanskje du kunne fått en lege til å sett på øynene... Men jeg vet at om en er plaget med tørre øyne kan øynene overkompensere og produsere ekstra mye tårevæske pga det.... da kan øyedråper hjelpe. Selv tårer jeg en del når jeg er ute i kaldt vær eller ved trekk... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Nå minte du meg på at jeg alltid fikk tårer i øynene når jeg tisset - før i tiden! Spedbarn blir blanke i blikket når de tisser i bleia også. Tror ikke det er noe unaturlig, det. Søsteren min og jeg fikk også tårer i øynene når vi sang oss oppover skalaen, på ett bestemt punkt. Vi syntes det var rart, akkurat som når man (i alle fall jeg) stikker i kinnene over "kjeveknutene" når man spiser noe skikkelig surt, som rips. Jeg spurte legen min en gang om slikt og hun sukket litt oppgitt og sa at det var utallige ting som skjedde i menneskekroppen, og man visste ikke alltid hva det var. "stikker i kinnene over "kjeveknutene" når man spiser noe skikkelig surt" det er spyttkjertlene som øker produksjonen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.