Gå til innhold

Bursdagsfeiring lørdag 16.mai?

Anbefalte innlegg

Gjest er borte helga før og etter...
Skrevet

Er det på noen måte problematisk å invitere til feiring av barnebursdag 16.mai??

Barnet blir 5 år og skal invitere noen venner. Er jo dagen før 17.mai og foreldrene har sikkert mye å stryke og sånt, men det skal vel ikke spille noen rolle???

Hadde du reagert?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert, men siden det er helg denne gangen, så er det mulig at vi ikke er hjemme.

Skrevet

Så lenge min involvering kun gjelder å få en femåring til og fra bursdagsselskapet, for der i mellom å ha et par timer der jeg kan gjøre forberedelser til dagen etter, hadde det vært null problem:-)

Gjest er borte helga før og etter
Skrevet

Så lenge min involvering kun gjelder å få en femåring til og fra bursdagsselskapet, for der i mellom å ha et par timer der jeg kan gjøre forberedelser til dagen etter, hadde det vært null problem:-)

Ja, er jo foreldrenes eget valg om de blir eller om de reiser hjem og utnytter alenetiden..

plommeblomst
Skrevet

Ja, er jo foreldrenes eget valg om de blir eller om de reiser hjem og utnytter alenetiden..

Det må da være helt greit.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er noe spesielt med den lørdagen. Noen har sikkert andre planer, akkurat som andre helger.

Pinseaften og andre dager som faller i langhelger er litt mer spesielle, selv om mange sikkert er hjemme og "ledige" da også.

jubalong70
Skrevet

Man er vel ikke i barnebursdag hele dagen. Det hadde gått helt greit for meg.

trollemor;o)
Skrevet

Hadde syns det var supert å få sendt barna bursdag 16. mai jeg:o) Ikke noe problem.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det hadde vært helt greit for meg å sende en eller begge ungene i bursdag 16.mai. Det hadde sågar vært ganske praktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...