Gjest er borte helga før og etter... Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Er det på noen måte problematisk å invitere til feiring av barnebursdag 16.mai?? Barnet blir 5 år og skal invitere noen venner. Er jo dagen før 17.mai og foreldrene har sikkert mye å stryke og sånt, men det skal vel ikke spille noen rolle??? Hadde du reagert? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde ikke reagert, men siden det er helg denne gangen, så er det mulig at vi ikke er hjemme. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Så lenge min involvering kun gjelder å få en femåring til og fra bursdagsselskapet, for der i mellom å ha et par timer der jeg kan gjøre forberedelser til dagen etter, hadde det vært null problem:-) 0 Siter
Gjest er borte helga før og etter Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Så lenge min involvering kun gjelder å få en femåring til og fra bursdagsselskapet, for der i mellom å ha et par timer der jeg kan gjøre forberedelser til dagen etter, hadde det vært null problem:-) Ja, er jo foreldrenes eget valg om de blir eller om de reiser hjem og utnytter alenetiden.. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Ja, er jo foreldrenes eget valg om de blir eller om de reiser hjem og utnytter alenetiden.. Det må da være helt greit. 0 Siter
laban Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Nei, jeg synes ikke det er noe spesielt med den lørdagen. Noen har sikkert andre planer, akkurat som andre helger. Pinseaften og andre dager som faller i langhelger er litt mer spesielle, selv om mange sikkert er hjemme og "ledige" da også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Man er vel ikke i barnebursdag hele dagen. Det hadde gått helt greit for meg. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Hadde syns det var supert å få sendt barna bursdag 16. mai jeg:o) Ikke noe problem. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Det hadde vært helt greit for meg å sende en eller begge ungene i bursdag 16.mai. Det hadde sågar vært ganske praktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.