Gå til innhold

mas mas mas

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Hun var nok seriøs!

Og det er langt fra hyggelig med det maset.

Kan forstå det :-(

Gjest togli
Skrevet

Begeg søstrene mine er sånn - voksne damer i hvert sitt gode yrke. Og ei venninne av meg. Når jeg sier at det ikke passer, sier søstrene mine: - Å, hvorfor det, da? Skal du noe annet? - Nei, sier jeg. - Men jeg er nødt til å holde meg hjemme fordi det kommer noen innom som skal hente noe. - Kan ikke mannen din gi dem det da? - Nei, for han er på jobben enda. - Men kan du ikke ringe og be han komem litt før? - Nei, det går ikke. - Hvorfor det? - Nei, fordi ...

Jeg roter meg inn i håpløse greier. Det er MANGE voksne som er sånn. Selv når jeg lyver så det renner av meg, tar de den.

- Nei, jeg kan desverre ikke. Jeg skal i stor bursdag.

- Til hvem da?

- Eh, en på jobben. Førtiårsdag.

- Må du det, da?

- Ja, jeg er jo bedt.

- Du kan komme hit etterpå.

- Er du gal, det er for sent.

- Men før, da?

Bla bla.

Neste gang sier du at du og mannen har planer om flere runder i halmen den aktuelle kvelden. Det må vel stoppe munnen på dem ?;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...