Gjest minnah Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hun var nok seriøs! Og det er langt fra hyggelig med det maset. Kan forstå det :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Begeg søstrene mine er sånn - voksne damer i hvert sitt gode yrke. Og ei venninne av meg. Når jeg sier at det ikke passer, sier søstrene mine: - Å, hvorfor det, da? Skal du noe annet? - Nei, sier jeg. - Men jeg er nødt til å holde meg hjemme fordi det kommer noen innom som skal hente noe. - Kan ikke mannen din gi dem det da? - Nei, for han er på jobben enda. - Men kan du ikke ringe og be han komem litt før? - Nei, det går ikke. - Hvorfor det? - Nei, fordi ... Jeg roter meg inn i håpløse greier. Det er MANGE voksne som er sånn. Selv når jeg lyver så det renner av meg, tar de den. - Nei, jeg kan desverre ikke. Jeg skal i stor bursdag. - Til hvem da? - Eh, en på jobben. Førtiårsdag. - Må du det, da? - Ja, jeg er jo bedt. - Du kan komme hit etterpå. - Er du gal, det er for sent. - Men før, da? Bla bla. Neste gang sier du at du og mannen har planer om flere runder i halmen den aktuelle kvelden. Det må vel stoppe munnen på dem ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.