Gjest tapetdyrentusiast Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Vi skal pusse opp soverommet 14 kvm. På ene veggen står dobbeltsenga, en vegg med vinduer med panelgardiner, en vegg med garderobe og mer har vi ikke der inne. Naturhvite vegger. Det er en stor vegg uten noe på. Der har jeg lyst til å ha denne elfanten. http://www.engulknapp.no/public/Details/Product-Tapet_-_Elefant_-_Turkis_Grønn-1591.aspx Er det stilig, kult eller bare håpløst teit? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 ''Er det stilig, kult eller bare håpløst teit?'' Håpløst teit, spør du meg:( 0 Siter
cathlin Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Den kan være både stilig, kul og håpløs teit i forskjellige faser. Jeg valgt et roligere mønster til den. Eller hvordan er rommet ellers. Vil den være hovedadtraksjonen eller er det flere ting som konkurrerer? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Skal jeg være ærlig syns jeg ikke det var så veldig lekkert ( 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Gjør som _du_ vil, det er jo ditt soverom. Jeg hadde ikke limt opp noe sånt på veggen. ) 0 Siter
Gjest tapetdyrentusiast Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Gjør som _du_ vil, det er jo ditt soverom. Jeg hadde ikke limt opp noe sånt på veggen. ) Gjør som jeg vil, ja. Har du hørt om menn...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Gjør som jeg vil, ja. Har du hørt om menn...? Min hadde besvimt og etterpå lagt seg på et annet rom om jeg hadde klint noe sånt på veggen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Gjør som jeg vil, ja. Har du hørt om menn...? Lol. Gjør som du og mannen din vil da. Hva alle andre mener spiller egentlig ingen rolle, vi skal jo ikke inn på ditt soverom. Selv om jeg ville hørt på andre selv 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Min hadde besvimt og etterpå lagt seg på et annet rom om jeg hadde klint noe sånt på veggen. Hhaha! Min og. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Min hadde besvimt og etterpå lagt seg på et annet rom om jeg hadde klint noe sånt på veggen. Jeg spurte, og han hadde faktisk bare daua av latter sa han ) 0 Siter
Helmi Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Morsomt! Men tror jeg ville valgt strutsen eller sjiraffen - litt mer elegante, liksom 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Håpløst teit synes jeg. Spurte samboeren min hva han syntes, han sa det ville vært uaktuelt å betale for noe sånt, men han kunne kanskje ha vurdert det hvis han fikk den gratis og ikke hadde noe annet å ha på den veggen... 0 Siter
Gjest fant en ele Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Jeg ville ikke hatt den på mitt soverom, men synes det kan vær morsom på et barnerom. 0 Siter
Gjest som forventet av DOLere Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Tror neppe de som har svart deg er interiørarkitekter akkurat. Men smak og behag er jo så forskjellig. Men erfaringen viser at om man spør om slike ting her inne, så safer de fleste og skriver at de syns det er teit sov. 0 Siter
rudolfine Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Jeg syns nå det var litt morsomt, kult, artig! 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Tror neppe de som har svart deg er interiørarkitekter akkurat. Men smak og behag er jo så forskjellig. Men erfaringen viser at om man spør om slike ting her inne, så safer de fleste og skriver at de syns det er teit sov. Eller vi skriver faktisk det vi mener, uten å egentlig tenke noe særlig dypere over det... 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Dette var på et rom for voksne? Da blir det bare håpløst teit... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.