Gå til innhold

Tapetdyr på soverommet

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

''Er det stilig, kult eller bare håpløst teit?''

Håpløst teit, spør du meg:(

Skrevet

Den kan være både stilig, kul og håpløs teit i forskjellige faser. Jeg valgt et roligere mønster til den. Eller hvordan er rommet ellers. Vil den være hovedadtraksjonen eller er det flere ting som konkurrerer?

candyqueen_83
Skrevet

Skal jeg være ærlig syns jeg ikke det var så veldig lekkert :o(

Skrevet

Gjør som _du_ vil, det er jo ditt soverom. Jeg hadde ikke limt opp noe sånt på veggen. :o)

Gjest tapetdyrentusiast
Skrevet

Gjør som _du_ vil, det er jo ditt soverom. Jeg hadde ikke limt opp noe sånt på veggen. :o)

Gjør som jeg vil, ja. Har du hørt om menn...?

Skrevet

Min hadde besvimt og etterpå lagt seg på et annet rom om jeg hadde klint noe sånt på veggen.

candyqueen_83
Skrevet

Lol. Gjør som du og mannen din vil da. Hva alle andre mener spiller egentlig ingen rolle, vi skal jo ikke inn på ditt soverom. Selv om jeg ville hørt på andre selv :P

candyqueen_83
Skrevet

Min hadde besvimt og etterpå lagt seg på et annet rom om jeg hadde klint noe sånt på veggen.

Hhaha! Min og.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg spurte, og han hadde faktisk bare daua av latter sa han :o)

Skrevet

Morsomt! Men tror jeg ville valgt strutsen eller sjiraffen - litt mer elegante, liksom :)

Aliza1365380759
Skrevet

Håpløst teit synes jeg. Spurte samboeren min hva han syntes, han sa det ville vært uaktuelt å betale for noe sånt, men han kunne kanskje ha vurdert det hvis han fikk den gratis og ikke hadde noe annet å ha på den veggen...

Gjest fant en ele
Skrevet

Jeg ville ikke hatt den på mitt soverom, men synes det kan vær morsom på et barnerom.

Gjest som forventet av DOLere
Skrevet

Tror neppe de som har svart deg er interiørarkitekter akkurat.

Men smak og behag er jo så forskjellig.

Men erfaringen viser at om man spør om slike ting her inne, så safer de fleste og skriver at de syns det er teit sov.

Skrevet

Jeg syns nå det var litt morsomt, kult, artig!

Skrevet

Tror neppe de som har svart deg er interiørarkitekter akkurat.

Men smak og behag er jo så forskjellig.

Men erfaringen viser at om man spør om slike ting her inne, så safer de fleste og skriver at de syns det er teit sov.

Eller vi skriver faktisk det vi mener, uten å egentlig tenke noe særlig dypere over det...

Skrevet

Dette var på et rom for voksne? Da blir det bare håpløst teit...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...