Gå til innhold

Tapetdyr på soverommet

Anbefalte innlegg

Gjest Vavva
Skrevet

Synes det er stilig i slik setting som du beskriver. Forutsetter at veggen er i hvit eller annen nøytral farge og at ingenting forstyrrer. Du kan ikke la møbler stå foran heller.

Originalt og annerledes er hva jeg tenker.

Skrevet

Jeg syns nå det var litt morsomt, kult, artig!

Nemlig! Hvor er det blitt av fantasien og kreativiteten til folk!? Jeg begynte faktisk å fabulere om en struts på veggen på soverommet jeg holder på å pusse opp akkurat nå :))

black wealch
Skrevet

Stilig.

Men det øvrige må være nøytralt, og rolig.

black wealch
Skrevet

Nemlig! Hvor er det blitt av fantasien og kreativiteten til folk!? Jeg begynte faktisk å fabulere om en struts på veggen på soverommet jeg holder på å pusse opp akkurat nå :))

Man skal helst ha det identisk med en ikea eller bohus katalog for at det skal være "riktig" vet du ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Dersom dere liker det, så gjør det.

Det er jo deres soverom.

Hvor mange andre skal se det, egentlig? ;-)

sant å si
Skrevet

Ikke min smak. Men så er det jo ikke sikkert at du hadde likt MITT soverom, heller...

Vi mennesker er heldigvis forskjellige :o)

Skrevet

Man skal helst ha det identisk med en ikea eller bohus katalog for at det skal være "riktig" vet du ;-)

Vi er ikke i nærheten av verken Ikea eller Bohus her i huset gitt, men vi har da ikke digre elefanter på veggen av den grunn...

Poenget er jo at man selv skal trives, ikke at andre skal synes det er fint.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes tapetdyrene fra En gul knapp er kjempefine.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det var en god idé til barnerommet, men ville nok ikke hatt en slil på soverommet mitt, nei.

Skrevet

Dette er da verken noe bedre eller verre enn annen dekor man måtte ønske seg. Hadde du spurt om folk likte et bestemt bilde, eller en bestemt heldekkende tapet, så hadde folk hatt ulikt syn på det også.

Det viktigste er jo at dere liker det selv.

Jeg synes ikke det er noe galt i å ha slikt på veggen også på et voksenrom, men personlig liker jeg ikke den type mønster som er i bunnen av denne elefanten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...