Gjest tinzytown Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hva slags varer er nødvendig å ha i hus. Lager mye forskjellig mat, men vil ha sånn grunnvarer og basis ting i skapet. Så hva har du i ditt skap ? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Ris, pasta, bønner, mel, tomater på boks, mais, div.melvarer, gjær, olivenolje, buljongterninger, frosne grønnsaker, melk, egg, ost, krydder, poteter, oliven, hvitløk, soltørkede tomater, parmesan. Sikkert mer også som jeg ikke kommer på. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Kaffe, 2 pakker grøtris (hvorfor?), te, sjokoladesaus, farin, speltmel, toro suppeposer, ris, pasta utgått på dato, hunde-snacks, krydder, 3 pakker wasa husmann knekkebrød (alle åpnede), maizenamel, ananasringer, tomatbønner, tunfisk på boks, hermetiserte tomater, makronfyll, mandler, perlesukker, vaffelmiks, trankapsler med jordbærsmak, fullkorns rugkjeks, karamellsaus, tacosaus, oljer, en pakke gul gele, tørrgjær, en pakke lyspærer, tomtegløgg, sweet chilisaus, en boks hermetiserte kirsebær, epleeddik, tabasco, jozo salt, 2 pakker axa firkorn, buljongterninger, sjokoladedrikk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 I skapet: Tørr pasta, olivenolje, hermetiske tomater, knekkebrød, risottoris, mel, gjær, sukker, bakepulver, Dolmioglass, kaffe og te og diverse krydder. I kjøleskapet har eg alltid løk og hvitløk, appelsinjuice, sitron , gulrøtter og hvitvin. Også har jeg nesten alltid en basilikumplante stående på benken. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Bakepulver, vaniljesukker, hvetemel, rugmel, sukker med vaniljestang, vaffelmix, soyasaus, olje, balsamiko, masse krydder, tacokrydder og skjell, tomatbønner, kidneybønner, kokosmelk, nudler, basmatiris, risottoris, fullkornlasagneplater, fullkornspenne, fullkornsskruer, fullkornsspaghetti, grøtris, Maxim-pulver, omega3kapsler, jerntilskudd, te, kaffe, rosiner, svisker, havreknekkebrød, er det jeg kan huske. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Og cous cous! Det må man ha, greit når man har liten tid til å lage mat :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Det er alt for mye rart i mine skap, men det jeg bruker ofte er bl.a.: Havregryn, fullkornspasta i forskjellige varianter, tomatpure, grove knekkebrød, hermetiske tomater, olivenolje, speltmel -fint og grovt, rosiner. I fryseren ligger det alltid en mengde frossne grønnsaker, diverse fisk og alt for mye elgkjøtt. I kjøleskapet er det alltid appelsinjuice, melk, leverpostei, hvitost og salami. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Tørrvarer: Hvetemel, havregryn, kli, solsikkekjerner, linfrø, helkorn, middagsris, grøtris, spaghetti, makaroni. I kjøleskapet er det alltid: Melk, yoghurt, ekstralettrømmekolle, egg, ulike syltetøy av kjøpevarianten, prim, hvit- og brunost, hvitløksost, salt kjøttpålegg, leverpostei og salami. I svaldelen av kjøleskapet er det alltid løk, hvitløk, salat, tomat, agurk, epler og bananer. I tillegg har jeg ei skuffe full av hermetikk som mais, vannkastanjer, champinion og torskerogn i tillegg til glass med tomatbaserte sauser. Og - en god del gryteretter i poseform, suppeposer, marinader, sauser og rett-i-koppen-supper. Alltid mulig å lage ett-eller-annet om man skulle få brålyst på noe annet enn det som står på menylista. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.