Gå til innhold

Fulltastatur på mobil

Anbefalte innlegg

Gjest Talatutten
Skrevet

Skal kjøpe ny mobil. Lurer på om jeg skal kjøpe med fulltastatur i stedet for vanlig. Jeg skriver endel tekstmeldinger. Det tok meg lang tid å få det vanlige telefontastaturet inn i fingrene, men det sitter nå. Jeg skriver mye på PC, der bruker jeg touchmetoden. Mao. så behersker jeg begge typer tastatur.

Noen som har erfaringer og kan fortelle?

Skrevet

jeg har mobil med fullt tastatur og ergrer meg grønn over det! Ved neste korsvei vil jeg heller ha vanlig tastatur. Jeg var en skikkelig racer på t9-teksting, og synes det er alt for mange taster nå. Det kan jo ikke sammenlignes med et pc-tastatur, ettersom tastene er så små. Jeg kan ikke lenger gå og sms'e samtidig, for da bommer jeg bare på de små tastene.

Kanskje jeg hadde tenkt annerledes dersom jeg haddde utnyttet mobilens muligheter til å få inn jobbmailene mine der, men dette har jeg klokelig styrt unna;-)

Gjest Elextra
Skrevet

jeg har mobil med fullt tastatur og ergrer meg grønn over det! Ved neste korsvei vil jeg heller ha vanlig tastatur. Jeg var en skikkelig racer på t9-teksting, og synes det er alt for mange taster nå. Det kan jo ikke sammenlignes med et pc-tastatur, ettersom tastene er så små. Jeg kan ikke lenger gå og sms'e samtidig, for da bommer jeg bare på de små tastene.

Kanskje jeg hadde tenkt annerledes dersom jeg haddde utnyttet mobilens muligheter til å få inn jobbmailene mine der, men dette har jeg klokelig styrt unna;-)

''Kanskje jeg hadde tenkt annerledes dersom jeg haddde utnyttet mobilens muligheter til å få inn jobbmailene mine der, men dette har jeg klokelig styrt unna;-)''

Hva, har du ikke jobbmail på mobilen - kan en klare seg uten i 2009? ;P

Skrevet

''Kanskje jeg hadde tenkt annerledes dersom jeg haddde utnyttet mobilens muligheter til å få inn jobbmailene mine der, men dette har jeg klokelig styrt unna;-)''

Hva, har du ikke jobbmail på mobilen - kan en klare seg uten i 2009? ;P

Åja, jeg styrer klokelig unna dette! :-) Det får hold emed at husbonden hele tiden driver og sjekker jobbmail og ordner opp i ting. Men han driver tross alt egen bissniss mens jeg er vanlig lønnsmottaker.

Nå i langhelgen setter jeg gladelig på out of office og ofrer ikke jobben en tanke:-) :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Åja, jeg styrer klokelig unna dette! :-) Det får hold emed at husbonden hele tiden driver og sjekker jobbmail og ordner opp i ting. Men han driver tross alt egen bissniss mens jeg er vanlig lønnsmottaker.

Nå i langhelgen setter jeg gladelig på out of office og ofrer ikke jobben en tanke:-) :-)

''Nå i langhelgen setter jeg gladelig på out of office og ofrer ikke jobben en tanke:-) :-)''

Samme her! Har jeg fri så har jeg fri! Men i hverdagen har jeg mye glede av mail på mobilen, for ikke å snakke om når jeg er på jobbturer og sånt. Har hatt mail på mobilen i fem år, og kan nå ikke tenke meg å være foruten :P.

Er dog veldig glad for at det (ennå) ikke er som i USA her, hvor folk ikke bare forventes å sjekke jobbmail på fritiden, de forventes å besvare dem umiddelbart også.

Skrevet

At du kan touch er til null hjelp på mobil med qwerty-tastatur. Selv foretrekker jeg likevel qwerty, på touchmobil.

Skrevet

Klokelig var et rart ordvalg i denne sammenhengen. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...